پای زاکربرگ به امریکای لاتین باز می‌شود

له گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از فارس، پی‌سی‌ورلد گزارش داد: وی در اولین سفر خود به این بخش از جهان هفته آینده به شهر بوگوتا پایتخت کلمبیا خواهد رفت و در جمع عده ای از شهروندان به سوالات آنها پاسخ خواهد داد.پیش از این زاکربرگ چندین بار در داخل آمریکا جلسات پرسش و پاسخ برگزار کرده است، اما انجام این کار در خارج از این کشور چندان سابقه نداشته است. این احتمال وجود دارد که زاکربرگ در این بخش از جهان با سوالات و پرسش هایی اساسی مواجه شود.

به نظر می رسد فیس بوک قصد دارد با افزایش حضور در آمریکای لاتین به ابزار پیشبرد سیاست های دولت ایالات متحده مواجه شود. کاخ سفید به بهانه نابرابری های اجتماعی و اقتصادی، مشکلات آموزشی و عدم آزادی بیان قصد دارد دولت های کشورهای آمریکای لاتین را به چالش بکشد و فیس بوک ابزاری مناسب برای این کار است.

بسیاری از کاربران سوالات خود را در این زمینه به طور آنلاین مطرح کرده اند و برخی نیز قصد دارند در حین حضور زاکربرگ در کلمبیا سوالاتشان را از وی مطرح کنند. دامنه این سوالات بسیار متنوع است و برخی حتی خواستار همکاری فیس بوک برای مقابله با قاچاق مواد مخدر در کلمبیا شده اند.

از جمله دیگر سوالات طرح شده از زاکربرگ در این زمینه می توان به کمک به ارتقای فناوری و آموزش در این زمینه، همکاری برای ارتقای دسترسی به اینترنت، ارائه ابزار ترجمه و … اشاره کرد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول