اتحادیه بین‌المللی رسانه‌های مجازی اقدامات تروریستی در فرانسه را محکوم کرد

به گزارش «وبلاگ نیوز»، اتحادیه بین‌المللی رسانه‌های مجازی بیانیه‌ای برای محکومیت اقدامات تروریستی در فرانسه و اعلام همدردی با مردم این کشور منتشر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

اکنون که شاهد جنایات عوامل تروریستی در فرانسه هستیم، از عمق جان و روح با مردم فرانسه و اهل قلم و روزنامه نگاران این کشور اعلام همدردی می کنیم.

جنایتی که در آن از یک سو گروهک های تکفیری تروریستی که خود را نماینده تام و تمام اسلام اصیل آمریکایی می دانند و به دستور اربابان صهیونیست و استکباری خود سعی در اسلام هراسی دارند ، حضور یافته اند و در طرف دیگر مردم و اهل قلم فرانسه که تحت ستم و ظلم حاکمان بی کفایت خود هستند قرار دارند.

این گونه اقدامات در اثر حمایت های پیدا و پنهان دولت فرانسه از تروریست های صادراتی که برای کشتار و به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم سوریه و عراق تجهیز و آماده شده اند است اتفاق افتاده است و این جنایت ها نتیجه مستقیم عملکرد غیر معقولانه دولتمردان فرانسه است.

از یاد نبرده ایم که دولت فرانسه با چه سرمستی و غروری از گروههای تکفیری وتروریستی در سوریه حمایت می کرد و برای آنها سلاح و پول و خدمات مستشاری می فرستاد.دولتمردان فرانسه به جای تاسف از این گونه اقدامات، پاسخی روشن به حمایت های سنگین خود از این گرگ های تروریست بدهندو از ملت خود و دیگر ملل جهان بخاطر اعمال نابخردانه اش پوزش بخواهد.

ما با اعلام همدردی با ملت فرانسه و داغ دیدگان این اقدامات مذبوحانه و وحشیانه ، ضمن محکوم کردن این گونه اقدامات تروریستی، و معرفی کشورهای غربی عربی بعنوان حامیان واقعی جریان های تند رو و تکفیری، این حامیان تروریسم را مجرمان اصلی این گونه حوادث می دانیم و هیچ کدام از افراد شرور شرکت کننده در این حوادث را مسلمان و پرورش یافته در مکتب انسان ساز پیامبر محبت و انسانیت حضرت محمد و یا سایر ادیان پاک الهی نمی دانیم و امیدواریم که دیگر شاهد این گونه جنایت ها و اقدامات ضد بشری نباشیم و مردم فرانسه و سایر کشورهای قربانی این جریانات خطرناک تروریستی را به آرامش دعوت می نماییم .

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول