فیلترینگ ضمانتی در عدم بروز فساد ایجاد نمی کند

به گزارش«وبلاگ نیوز» و به نقل از خانه ملت، مؤید حسینی صدر، با مثبت ارزیابی کردن اقدام وزارت ارتباطات مبنی بر فیلتر محتوایی فضاهای مجازی، گفت: اگر این فناوری به صورت اتوماتیک بر روی سایر فضاهای مجازی نیز واقع شود حرکتی مثبت خواهد بود.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: از آنجایی که این فناوری نیروی شخصی را برای کنترل صفحات مجازی نمی گیرد مثبت است و می تواند به جز اینستاگرام برای سایر فضاهای مجازی نیز کاربرد داشته باشد.

وی افزود: از طرفی کنترل فضاهای مجازی نباید به گونه ای باشد که مردم احساس ناامنی کرده و کنترلی را بر فضاهای ایجاد شده شخصی احساس کنند، از طرف دیگر این کنترل محتوایی باعث می شود محصلان و محققان نیز دسترسی بهتری به منابع علمی و اطلاعاتی که بعضا به صورت اشتباه و صرفا به خاطر چند تصویر فیلتر می شود، داشته باشند.

حسینی صدر در ادامه تأکید کرد: باید اجازه داد مردم آگاهانه تصمیم بگیرند تا کمتر اشتباه کنند چرا که فشارهای ناصحیح نتیجه عکس خواهد داد.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: این اجازه عمومی مستلزم فرهنگ سازی است که باید از طریق رسانه ملی و رسانه های عمومی صورت گیرد چرا که در نهایت با وجود فضاهای مجازی مختلف فیلتر کردن ضمانتی برای جلوگیری از فساد ندارد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول