سازمان تبلیغات اسلامی در فضای مجازی جوانان را با ارزشهای اسلامی آشنا می کند

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از مهر، حجت الاسلام سید عباس مسعودی با تاکید بر بهره گیری از فضای مجازی، عنوان کرد: بهره گیری از فضای مجازی یکی از وظایف اصلی مبلغان و مبلغات است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز یادآور شد: مبلغین و مبلغات باید در فضای مجازی با استفاده از مهارت های تبلیغی خود نفوذ کرده و جوانان و نوجوانان را به ارزش های اصیل اسلامی دعوت کنند.

مسعودی ادامه داد: امروزه دشمن تمام توان خود را برای دور کردن جوانان و نوجوانان از ارزش های اصیل اسلامی بکارگرفته است به همین دلیل مبلغین و مبلغات ما باید تمام تلاش خود را در این زمینه بکار ببندند و با بهرگیری از روش های مدرن تبلیغی زمینه جذب جوانان را به ارزش های والای اسلامی فراهم  کنند.

وی گفت: امروزه بسیاری از مشکلات جوانان غربی به علت نبود مبلغ توانمند در عرصه تبلیغ دینی است به همین خاطر جوانان غربی به علت عدم توجه به مذهب با مشکلات روحی و روانی زیادی روبرو هستند.

این مسئول در پایان افزود: امروز سازمان تبلیغات اسلامی به خوبی این مهم را درک کرده است و با بهره گیری از مبلغین توانمند و با استفاده از فضای مجازی جوانان و نوجوانان را به ارزش های اصیل اسلامی دعوت می کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول