چون تعداد کاربران ایرانی فیس بوک زیاد است باید از آن بهینه استفاده کرد

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از مهر، علی جنتی ظهر پنجشنبه در دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر گفت: علاوه بر این میزان که از شبکه وایبر استفاده می کنند در کشور نزدیک به ۴ الی ۴٫۵ میلیون نفر عضو شبکه فیسبوک هستند و در شرایط کنونی استفاده از همه ابزارها اجتناب ناپذیر است و کسی نمی تواند در برابر آن بایستد.

او ادامه داد: برخی از سایت های اجتماعی که هم اکنون فیلتر است کاربران در برابر آن از فیلترشکن استفاده می کنند که این یک پدیده اجتماعی است و باید دید چگونه از این پدیده استفاده کنیم.

وزیر ارشاد گفت: ما می توانیم با استفاده از همه این ابزارها فرهنگ و هنر خودمان را به مردم دنیا معرفی کنیم و ارتباطات خودمان را گسترش دهیم که شرط آن این است که ما از نکات مثبت فرهنگی، هنری، سینمای خودمان بگوییم.

وزیر ارشاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توجه به موضوع اقتصاد خلاق گفت: در موضوع اقتصاد خلاق مقصود همان تراوشات ذهنی افراد است. در این راه می توانیم ارزش مادی دهیم تا در نهایت بتواند نقش موثری در تولید ناخالص داخلی کشور داشته باشد.

او گفت: امروز نقش ارزشی محصولات فرهنگی و هنری که تحت عنوان اقتصاد خلاق در جهان استفاده می شود سالیانه ۸ هزار میلیارد دلار است و باید در این زمینه کار جدی شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول