لزوم تلاش مسئولان در افزایش سطح معارف دینی در فضای مجازی

به گزارش«وبلاگ نیوز» و به نقل از ایکنا، وحید خلیلی ۲۱ بهمن ماه در جلسه کمیته‌های هماهنگی چهارمین جشنواره ملی وبلاگ نویسی نماز، اظهارکرد: چنانچه در مهندسی فرهنگی کشور برای خوراک دادن به ذائقه جوانان برنامه‌ای در حوزه فناوری وجود نداشته باشد، برنامه‌های مسئولان به جایی نخواهد رسید.

وی هماهنگی بین دستگاه‌ها و دانشگاه‌ها برای اجرای بهتر این جشنواره ملی در سطح کشور را از اهداف تشکیل این کمیته عنوان کرد.

خلیلی با اشاره به برگزاری این جشنواره توسط ستاد اقامه نماز استان و جهاددانشگاهی واحد خواجه نصرالدین طوسی‌، خاطرنشان کرد: همه واحدهای جهاددانشگاهی سطح کشور برای اجرای هرچه بهتر این جشنواره همکاری دارند و امیدواریم با تلاش همه مسئولان شاهد افزایش سطح معارف دینی به خصوص موضوع نماز با توجه به اهمیت آن در فضای مجازی باشیم.

سرپرست جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری با طرح این سوال که چگونه می‌توان از معارف دین صحبت کرد و در حوزه تعالیم دین و اهل بیت(ع) وارد شد اما از ابزار آن غافل بود؟ گفت: استفاده و شناخت ابزار در اجرای جشنواره‌هایی همچون جشنواره وبلاگ نویسی نماز بسیار ضروری است و این مهم در حوزه دانشگاه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رییس کمیته هماهنگی چهارمین مسابقه ملی وبلاگ نویسی نماز تصریح کرد: امروز ابزار نوشتن تغییر کرده، به طوری که از نوشتن بر روی برگه به ثبت اطلاعات در فضای مجازی تغییر یافته است.

وی با بیان اینکه فضای دانشگاهی باید پیونددهنده این جریان نو با دانشجویان و قشر فرهیخته دانشگاهی باشد، افزود: در این حوزه باید از جذابیت‌های بصری و هنری برای جذاب‌تر کردن این جشنواره استفاده کرد؛ چراکه هر چه با هنر گره بخورد به اثر هنری‎تر و ماندگارتر تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول