تمدید ارسال آثار به جشنواره صنعت بازیافت

به گزارش«وبلاگ نیوز» و به نقل از مهر، احمد سردارزاده در گفتگو با مهر، اظهار کرد: با توجه به درخواست های انجام شده از سوی برخی وبلاگ نویسان، مهلت ثبت نام در جشنواره «صنعت بازیافت» تا دوم اسفندماه تمدید شد.

وی ادامه داد: نخستین دوره جشنواره ملی وبلاگ نویسی با موضوع پسماند هم زمان با اولین همایش ملی فرصت های سرمایه گذاری در صنعت بازیافت برگزار می شود.

سردارزاده گفت: این جشنواره به منظور شناخت و آشنایی بیشتر با مفاهیم بازیافت و با هدف نشر و ترویج فرهنگ کاهش تولید زباله، تفکیک از مبداء و تاثیر گذاری آن بر محیط زیست، بهداشت و اقتصاد خانواده برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ” تولید ثروت در صنعت بازیافت با رعایت حقوق شهروندی” شعار  محوری این جشنواره است، افزود: این جشنواره اسفندماه سال جاری با هدف تبیین اهمیت و کارکردهای وبلاگ نویسی و تشویق نسل جوان به تعامل در محیط آنلاین و کسب مهارت های دیجیتالی در جهت رسیدن به الگوی شهروند الکترونیک در گرگان برگزار می شود .

سردارزاده دیگر اهداف این همایش را استفاده از فضای مجازی در جهت معرفی فعالیت های سازمان، توسعه و ترویج فرهنگ بازیافت در فضای مجازی، شناخت و آشنایی هرچه بیشترجامعه با مفاهیم صنعت بازیافت، ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقمند به محیط زیست پاک و سالم، معرفی وبلاگ های نمونه و استاندارد در صنعت بازیافت عنوان کرد.

وی گفت: علاقه مندان می توانند برای شرکت در این جشنواره جهت ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر به سایتwww.smpg.ir  مراجعه کنند.

مدیر سازمان پسماند استان گلستان گفت: علاقمندان می توانند با نگارش مطلب پیرامون موضوعات بازیافت و کاهش تولید زباله و همچنین نقش صنعت بازیافت در کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی نیز در این جشنواره شرکت کنند.

وی ادامه داد: فرصت های سرمایه گذاری در صنعت بازیافت، توسعه صنعت بازیافت، تجارب و آموزه های موفق در بازیافت، روش های بازیافت مثل تفکیک از مبدا، تولید کمپوست، تولید انرژی از پسماند، جمع آوری حمل و نقل پسماند خشک و تر، نقش بخش خصوصی و سازمان های مردم نهاد در بازیافت، عکس و یا فتوبلاگ در این جشنواره از دیگر موضوعات شرکت در این جشنواره است .

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول