جشنواره وبلاگ نویسی روستایی در گلستان برگزار می شود

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی یازرلو، مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان در نشست هم اندیشی با مدیران رسانه های مکتوب و دیجیتال روستایی با بیان اینکه باید از همه ظرفیت های موجود در امر اطلاع رسانی روستایی استفاده شود، گفت: از اولین روزهای حضور در استانداری در کنار توجه به تمامی بخش های خبری، موضوع اطلاع رسانی در حوزه روستایی به عنوان دغدغه ما مطرح بوده است.

علی نصیبی، مشاور جوان استاندار گلستان همچنین در این جلسه با بیان اینکه قریب به نیمی از جمعیت استان گلستان در روستاها هستند، تصریح کرد: باید از طریق نشریات و وبلاگ ها به طرفیت های پنهان روستایی توجه شود، چراکه توسعه آنها سبب اشاعه فرهنگ همگرایی می‌شود.

نصیبی با اشاره به رشد سرعت اطلاع رسانی خاطر نشان کرد: اگرچه وجود شبکه های مجازی گونه ای از اطلاع رسانی را ایجاد کرده اما وبلاگ ها و نشریات روستایی کارکرد هایی دارند که نباید از آن غفلت کرد.

وی افزود: باید به گونه ای تلاش کنیم که وبلاگ‌ها و نشریات ما در حوزه روستایی جذابیت لازم را برای مخاطبان داشته باشد و در عین حال توجه داشته باشیم که وبلاگ یک رسانه شخصی است و باید تلاش کند استقلال و عدم وابستگی های خود را حفظ کند.

همچنین در این جلسه مدیران نشریات روستایی و وبلاگ‌ها ضمن بیان نظرات و پیشنهادات خود خواستار تداوم این جلسات هم اندیشی، برگزاری دوره‌های آموزشی، حمایت های مادی و معنوی، برگزاری جشنواره وبلاگ نویسی روستایی، توجه به درسانه های مکتوب و حمایت از وبلاگ نویسان منتقد شدند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول