شناسایی عناصر مروج فساد در مازندران توسط سپاه

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از  تسنیم، سپاه پاسداران کربلای مازندران اعلام کرد: با مجاهدت شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) این سپاه پس از شناسایی بخش مهمی از عناصر و شبکه‌های معاند و فعال در اینترنت که در صدد ترویج فساد و تغییر سبک زندگی اسلامی باهدف تخریب کانون خانواده بودند دستگیر شدند.
در اسن بیانیه آمده است: در سایه عنایات حق تعالی و توجهات ویژه حضرت ولی عصر با تلاش‌های مجاهدانه پاسداران حریم امنیت سپاه کربلا مازندران٬ بخشی از مهم‌ترین عناصر و شبکه‌های فعال در اینترنت استان که مأموریت ترویج فساد و استحاله سبک زندگی ایرانی اسلامی با هدف قرار دادن نهاد مقدس خانواده در سطح استان و کشور را در دستور کار داشتند  شناسایی و تعدادی از آن‌ها دستگیر شدند.
مازندران بدلیل شرایط جغرافیایی و توریستی خاص همواره به عنوان هدف شبکه‌های گسترش فساد و تباهی بوده است. جوانان مازندرانی نیز بدلیل ظریب بالای نفوذ اینترنت  در این استان حضور پر رنگی در شبکه‌های اجتماعی مجازی دارند و این موجب شد که شبکه‌های فساد در استان تلاش بسیاری برای استفاده از ابزار اینترنت و شبکه‌های اجتماعی برای شناسایی سوژه‌ها و به گمراهی کشاندن و سو استفاده  از افراد ناآگاه کنند.
براساس اطلاعات تلاشگران حریم امنیت٬ سپاه کربلا این شبکه با سو استفاده از بستر اینترنت و با حمایت پنهان و غیر مستقیم دولت‌های غربی  توانسته بود در ۲ سال فعالیت در پوشش موضوعات فرهنگی اجتماعی، جوانان بسیاری را در مازندران با شیوه‌های جذاب و فریبنده به دام خود گرفتار کرده و آسیب‌های جدی ای  به خانواده‌ها وارد کند.
این شبکه، عموما در جریان‌های رسانه ای که بیگانگان هدایت آن را به عهده داشتند٬ مورد سو استفاده دستگاه‌های رسانه ای ضد انقلاب نیز قرار می‌گرفتند.
تلاش برای ترویج فرهنگ اباحه گری  سست کردن و نفی نهاد خانواده  تمسخر اعتقادات و ارزش‌های دینی٬ ترویج روابط خارج از قواعد اخلاقی٬ انتشار تصاویر خصوصی دختران جوان که سبب شکل‌گیری اختلافات بسیار در خانواده ها و از هم پاشیدگی آن‌ها شده است، سوء استفاده از نوجوانان و جوانان اعم از دختر و پسر و تولید و توزیع مطالب غیراخلاقی و ضد دینی در قالب مطالب زرد و عامه پسند در شبکه اجتماعی فیس بوک  برخی از عناوین فعالیت‌های این شبکه بوده است.
اغفال زنان و دختران عضو فیس بوک و اینستاگرام  زمینه کسب درآمد نامشروع و تأمین معاش اعضای این شبکه را فراهم کرده بود.
اشراف اطلاعاتی شکل گرفته  توسط پاسداران حریم امنیت سپاه کربلا در بستر رسانه‌های اجتماعی موجود در فضای مجازی استان و کشور ٬ گویای فعالیت‌های خلاف قانون و شرع٬ به اشکال مختلف در سایر رسانه‌های اجتماعی است که عموما از سوی افراد شرور و سابقه دار شکل می‌گیرد و در همین مجال با نیتی خیرخواهانه به یکایک آنان هشدار داده می‌شود تا بساط فسادگستری خود را جمع کرده و دست از پیروی شیطان لعین بردارند که در غیر این‌صورت بر اساس قانون با برخورد دستگاه‌های اطلاعاتی و قضایی مواجه خواهند شد.
بیش از ۸۰ صفحه و پروفایل در حوزه‌های اشاره شده، در فضای مجازی استان درحال فعالیت بوده که گردانندگان اصلی همه آنها شناسایی و صفحات مدنظر با دستور قضایی مسدود شد.
هدف اصلی اجرای این پروژه، نا امن سازی شبکه‌های اجتماعی که به دست معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی اداره می‌شود، بوده است این هشداری جدی به کسانی است که فکر می‌کنند در شبکه‌های اجتماعی توانسته خانه امنی برای فعالیت‌های مجرمانه خود ایجاد کنند.
در پایان از فعالان فضای مجازی استان که با گزارش‌های مستمر خود٬ پاسداران حریم امنیت مردم را یاری می‌رسانند تقدیر و تشکر می‌شود.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول