نقشه شوم فوتبالیست قلابی برای دختران جوان

به گزارش«وبلاگ نیوز» و به نقل از همشهری، همه دختران فریب‌خورده از طریق شبکه‌های اجتماعی لاین، تانگو یا فیس‌بوک به دام فوتبالیست قلابی افتاده بودند.

نخستین شکایت را دختر جوانی ۸بهمن‌ماه پیش روی مأموران پلیس فتای تهران قرار داد. وی به مأموران گفت: مدتی قبل از طریق شبکه اجتماعی فیس‌بوک با جوانی به نام نیما آشنا شدم. او خود را فوتبالیست معرفی کرد و مدعی شد که به‌زودی به شهرت می‌رسد.

وی ادامه داد: مدتی با هم چت می‌کردیم تا اینکه بعد از چند روز تماس تلفنی ما شروع شد. او با چرب‌زبانی اعتماد مرا نسبت به‌خود جلب کرد و من در آن مدت کوتاه اصلا به رفتارهای او مشکوک نشدم.

دختر جوان گفت: نیما پسرخوبی به‌نظر می‌رسید و مرتب از خاطرات زندگی‌اش و اینکه چطور تصمیم گرفته فوتبالیست شود، تعریف می‌کرد. تا اینکه مدعی شد می‌تواند برایم برنامه رژیم غذایی تنظیم کند طوری‌که هم لاغر شوم و هم روزانه غذای سلامت مصرف کنم. به این بهانه مرا فریب داد و برای این منظور از من خواست تا عکس خود را برایش ارسال کنم. من هم از همه جا بی‌خبر عکسم را برایش فرستادم. او بعد از تنظیم و فرستادن برنامه غذایی از من خواست تا با او قرار ملاقات بگذارم.

وی ادامه داد: وقتی برای نخستین‌بار نیما را دیدم به او علاقه‌مند شدم. او درباره آینده و زندگی خودش صحبت کرد و من هرگز فکر نمی‌کردم پشت این چهره، شخصی پنهانی شده که نقشه شومی در سر دارد. چند روز بعد تهدیدهای نیما شروع شد که آنجا بود متوجه شدم تمام این مدت او برایم نمایش بازی کرده تا فریبم دهد. نیما از من خواست تا تسلیم خواسته‌های شیطانی او شوم و تهدیدم کرد که اگر خواسته‌های او را اجرا نکنم، سی‌دی عکس‌هایم را در خیابان‌های مختلف تهران و شهرستان‌ها، به ماشین‌های عبوری خواهد فروخت. همچنین نسخه دیگری از سی‌دی عکس‌ها را به محل کار پدرم می‌فرستد و آبرویم را می‌برد.

دختر جوان افزود: باور نمی‌شد که این همان نیمایی باشد که من تصورش را می‌کردم. به او التماس کردم که سی‌دی عکس‌هایم را برگرداند اما او مرتب تهدیدم می‌کرد تا اینکه دیگر نتوانستم تحمل کنم و تصمیم به شکایت گرفتم.

دستگیری
با این شکایت تیمی از مأموران پلیس فتای تهران، جست‌وجوهای خود را در فضای مجازی شروع کردند تا اینکه توانستند ردی از متهم به‌دست آورند. کارآگاهان ۱۱بهمن سال‌جاری با هماهنگی قضایی راهی مخفیگاه پسرجوان شدند و او را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند. در آنجا تجهیزاتی از متهم کشف شد که مأموران در بررسی آنها تصاویر چندین دختر دیگر را به‌دست آوردند که نشان می‌داد وی به‌صورت سریالی دختران جوان و دم‌بخت را به دام می‌اندازد. همزمان با دستگیری این پسرجوان چند شکایت دیگر مطرح شد که همه آنها فریب چرب‌زبانی‌های پسر شیطان‌صفت را خورده بودند.

تحقیقات نشان می‌داد که این پسرجوان در شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک، لاین و تانگو دختران جوان را شناسایی کرده و به دروغ خود را فوتبالیست معرفی می‌کند. وی بعد از جلب اعتمادشان از آنها می‌خواست تا به بهانه تنظیم برنامه رژیم غذایی تصاویرشان را برای او ارسال کنند. پس از آن وارد عمل می‌شد و نقشه شوم خود را اجرا می‌کرد.سرهنگ کاکوان، رئیس پلیس فتای تهران با اعلام این خبر به همشهری گفت: متهم با قرار قانونی روانه بازداشت شد و تحقیق از وی برای کشف جرایم احتمالی دیگر و شناسایی شاکیان ادامه دارد تا زوایای پنهان آشکار شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول