توییتر نیروهای پشتیبانی خود را افزایش می دهد

به گزارش‌ «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از ایسکانیوز، با گسترش روزافزون شبکه های اجتماعی و افزایش بی سابقه ی محبوبیت آن ها، کار تیم های پشتیبانی این وب سایت ها نیز دشوارتر از پیش می شود. رسیدگی به درخواست های اعتراضی میلیون ها کاربر در روز، از آن دست فرآیندهایی است که مدیریت دقیق آن نیازمند برنامه ریزی طولانی مدتی است. برنامه ریزی که به نظر می رسد سران توییتر مدت ها پیش به آن فکر کرده بودند.

چند هفته ای بود که مدیر ارشد توییتر آقای دیک کاستولو خبر از قدرتمند کردن بخش امنیت و پشتیبانی شبکه ی اجتماعی خود میداد؛ اما به نظر می رسد که سرانجام پس از قریب به یک ماه، این وعده ها رنگ عمل به خود خواهند گرفت.

از روز گذشته و به دستور کاستولو، تیم های امنیت و پشتیبانی توییتر با ظرفیت و نیروی انسانی و فنی سه برابری به کار خود ادامه می دهند. مدیر ارشد توییتر معتقد است که این افزایش نیرو به آن ها کمک خواهد کرد که با بالا رفتن کمیت کاری خود، کیفیت را نیز به تناسب حفظ کنند و بدون مشکل به میلیون ها کاربر در سراسر جهان خدمات رسانی کنند. گفته می شود که عموم کارشناس های جدید توییتر در بخش رسیدگی به شکایات مشغول به کار شده اند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول