محسن چاووشی حضورش در «لاین» را تکذیب کرد

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از شفاف، خواننده آلبوم «پاروی بی قایق» از سوء استفاده های گسترده از نام اش در یکی از شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های موبایل و همچنین پیگیری های قانونی اش از مجاری قانونی خبر داد.

چندی پیش ظاهراً فردی با ID قلابی و به نام این خواننده در اپلیکیشن «لاین» اقدام به سوء استفاده های گسترده کرده و همین باعث شده «محسن چاوشی» به صورت قانونی پیگیر این اتفاق باشد.

پرینت هایی از چت ها و گفتگوهای این فرد با مخاطبین چاوشی به دست وب مستر «چاوشی» رسیده و با علنی شدن این سوء استفاده ها، این خواننده از طریق مجاری قانونی پیگیر پرونده شده است. اما ظاهراً این سوءاستفاده ها به همین جا ختم نشده و به سوءاستفاده های مالی نیز کشیده شده و همین باعث شد «محسن چاوشی» رسماً وارد عمل شده و در این باره اظهارنظر کند.

چاوشی در این باره گفت: «من بارها در صفحات رسمی و شخصی ام اعلام کرده ام در شبکه مجازی «لاین» حضور ندارم و تمامی راه های اطلاع رسانی هنری من و همین طور صفحات شخصی ام به کرات اعلام شده است. لذا از همه مخاطبانم می خواهم فریب این افراد سودجو را نخورند و اخبار مربوط به من را از مجاری رسمی پیگیری کنند.»

این خواننده همچنین از پیگیری قانونی این موضوع خبر داد و گفت: «از طریق وکیل ام این موضوع گزارش شده و مقامات مسئول در حال پیگیری هستند تا هر چه زودتر این فرد شناسایی شود. ولی در هر حال امیدوارم این اطلاع رسانی بتواند باعث شود که دیگر کسی فریب این قبیل اتفاقات را نخورد.»

پیش از این بهرام رادان دچار چنین اتفاقی شده بود و یک نفر با نام او دست به کلاهبرداری اینترنتی زده بود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول