انتقام خواستگار از دختر موردعلاقه‌اش در وایبر

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از جام‌جم، رییس پلیس فتای استان کرمانشاه گفت: خانمی با مراجعه به پلیس فتا و ارائه شکایت در این مورد که شخصی ناشناس در شبکه اجتماعی وایبر، اقدام به انتشار تصاویر شخصی وی کرده و با ارسال دادن پیام های تهدید آمیز، باعث ایجاد مزاحمت برای او شده است، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفت.

سرهنگ علی شفیعی افزود: با انجام تحقیقات فنی و استعلام در مورد عملکرد این فرد در شبکه وایبر، کارشناسان موفق به شناسایی متهم شدند که با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و حتی لوازم و تجهیزات رایانه ای که به وسیله آنها مرتکب عمل مجرمانه شده بود نیز توقیف شد.

رییس پلیس فتای کرمانشاه افزود: متهم در مقابل دلایل مستند پلیس به جرم خود اعتراف کرد و گفت: چندی پیش به قصد ازدواج با این خانم آشنا شدم اما زمانی که وی جواب رد داد با همدستی برادرم و به منظور انتقام گیری از او اقدام به انتشار عکس هایی که از وی داشتم در شبکه وایبر کردم.

انتهای پیام/.

One comment

  • مجید هدایتی

    فقط می توانم بگویم که خیلی خیلی برای این به اصطلاح آقا متأسفم که یک چنین عمل وقیحانه ای را انجام داده و این جور افراد فوق العاده ضیعف النفس، انگل اجتماع، روانی هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول