بزرگترین تجمع وبلاگ‌های دینی

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از مهر، حجت الاسلام محمودرضا جمشیدی ایجاد بزرگ ترین تجمع وبلاگ های دینی با محتوایی نجیب و سالم را از افتخارات مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور دانست و با اشاره به فعالیت ۵هزار بانوی طلبه در فضای مجازی اظهار کرد: هر یک از مدارس علمیه خواهران باید یک سایت مستقل داشته باشند، این یک ظرفیت بزرگ است و قابلیت های مدرسه علمیه به خوبی می تواند آن را پربار کند.

وی خاطرنشان کرد: در مورد وبلاگ های حوزه های علمیه خواهران در آغاز راه هستیم و باید ابتدا اساتید و سپس تمام بانوان طلبه، صاحب وبلاگ مستقل شوند. البته این محیط نیازمند محتواسازی و نظارت است.

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور مرکز فناوری اطلاعات را یکی از بخش های موفق ستاد حوزه های علمیه خواهران دانست و گفت: نگاه ما به مرکز فناوری اطلاعات به عنوان مجموعه ای است که وظیفه دارد برای اجرای تمام ماموریت های مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران بسترسازی کند تا تمام ماموریت های این مرکز در بستر فضای مجازی اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه در کشور دو دیدگاه نسبت به مواجهه با فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای وجود دارد، افزود: طرفداران یک دیدگاه معتقد به فیلترینگ و محدود کردن این فضا و در مقابل عده ای معتقد به باز کردن فضا هستند، اما هر دو گروه بر این باورند که باید در عرصه فضای مجازی و ماهواره کار و فعالیت کرد؛ با این حال هر دو طیف که معتقد به کوشش و فعالیت در فضای مجازی هستند، در این مورد کار چندانی انجام نداده اند.

حجت الاسلام جمشیدی حضور در فضای مجازی را یکی از ابزارهای مهم تبلیغی برای بانوان طلبه دانست و ادامه داد: با توجه به محدودیت های بانوان و اینکه در این عرصه کار چندانی انجام نشده حضور بانوان طلبه در فضای مجازی یک ضرورت اجتماعی است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول