فیس بوک یک موتور جست وجوی تخصصی تجاری را خرید

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از دنیای اقتصاد، مارکت واچ TheFind با بررسی نمایه‏های کاربران در شبکه‏های اجتماعی و مرور عادات خرید آنها خدماتی تخصصی و بر مبنای علایق و سلایق آنها ارائه می‏دهد.

کارشناسان معتقدند این اقدام فیس بوک به معنای تلاش گسترده تر این شرکت برای حضور در بازار تجارت الکترونیک و استفاده از ظرفیت بالقوه کاربران فیس بوک برای کسب درآمد است. شرکت مذکور در حال حاضر به دنبال تست کردن دکمه خرید یا buy است که به آگهی دهندگان امکان می‏دهد تا محصولات خود را از طریق این شبکه اجتماعی به فروش برسانند. فیس بوک امیدوار است با همکاری کارشناسان TheFind موتور جست وجوی قدرتمندی بسازد که ارتباط کاربران را با محصولات از طریق فیس بوک تسهیل کند.

جزئیات قرارداد دو طرف و مبلغ آن هنوز افشا نشده است. TheFind فعالیت خود را در این زمینه از ۹ سال قبل آغاز کرده و با پیوستن به فیس بوک ارائه خدمات خود را متوقف کرده و برخی از اعضای این شرکت هم به طور مستقل فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام/.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.