انهدام شبکه سایبری ترویج فساد اخلاقی در گیلان

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» مرکز مبارزه با جرایم سایبری این سپاه صبح امروز(یکشنبه ۲۴اسفند) با  صدور بیانیه ای از انهدام شبکه گسترده ترویج فساد در فضای مجازی خبر داد.

دراین بیانیه آمده است:

به اطلاع مردم عزیز و غیرتمند استان گیلان می رساند، در ادامه شناسایی و اشراف بر عوامل مخل امنیت اخلاقی و اجتماعی در فضای سایبری استان، سربازان گمنام مرکز مبارزه با جرائم سایبری اطلاعات سپاه قدس گیلان، موفق به کشف و شناسایی سرشبکه های فعال در حوزه های ضد فرهنگی و ضداخلاقی در شبکه های اجتماعی موبایلی و رایانه ای گردیدند.

بخشی از اهداف و برنامه های این شبکه سایبری به قرار زیر می باشد:

·        ترویج بی بندوباری و اشاعه فرهنگ برهنگی، قبح شکنی و عادی سازی بی حجابی

·        ایجاد حس رقابتی برای جوانان جهت جلوه دادن برهنگی

·        رواج نامتعارف البسه بدن نما و لوازم آرایشی

·        ترویج سبک زندگی غربی، مد و لباس مغایر با فرهنگ ایرانی اسلامی

·        حضور در شبکه های مدلینگ کشوری و اجرای برنامه های خلاف شئونات اسلامی و ایرانی

·        برگزاری مسابقات مدلینگ کشوری

مرکز مبارزه با جرائم سایبری اطلاعات سپاه قدس گیلان ضمن قدردانی از عموم مردم سرفراز گیلان و کاربران دلسوز فضای مجازی که با گزارشات خود این مرکز را جهت مقابله با اهداف شوم دشمنان نظام یاری می دهند خاطر نشان می کند، پیرو گزارش های مردمی دریافت شد و اشراف حاصله، طی دوماه آینده پروژه دیگری در شبکه های اینستاگرام، وایبر، واتس آپ و… اجرایی خواهد شد که جزئیات آن نیز متعاقباً به اطلاع عموم مردم گرانقدر استان خواهد رسید.

لازم بذکر است این مرکز آماده دریافت گزارش های مردمی و معرفی عناصر مرتبط با سرویس های جاسوسی، ضدانقلاب و ضد فرهنگی که در شبکه های اجتماعی، بخصوص فیسبوک، درحال جذب و ارتباط با کاربران فعال داخلی هستند از طریق سایت گرداب  و یا آدرس ایمیل Gilancyber14@cybermail.in  می باشد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول