اجرای موفق ۲ پروژه فیلترینگ

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از فارس، محمد حسین انتظاری، درباره دو پروژه فیلترینگ که یکی توسط وزارت ارتباطات و دیگری توسط شورای عالی فضای مجازی اجرا شده، اظهار داشت: هر دو پروژه در حال اجرا و زیربار است.

دبیر شورای عالی فضای مجازی توضیح داد: اما این دو پروژه دارای اهداف متفاوت هستند؛ پروژه فیلترینگ وزارت ارتباطات در سطح کلان اجرا می شود و پروژه فیلترینگ شورا در سطح سازمان های کوچک (مثلا ۱۰ هزار کاربری) کاربرد دارد.

وی تصریح کرد: اما طرح فیلترینگی که به عنوان طرح ملی و در گت وی (دروازه اینترنت بین الملل) استفاده خواهد شد طرح وزارت ارتباطات است.

انتظاری با بیان اینکه جزئیات دقیق طرح فیلترینگ وزارت ارتباطات باید توسط خود این وزارت خانه اطلاع رسانی شود، گفت: اما تا جایی که مجریان طرح توضیح داده اند و اطلاع دارم تیم مجری به صورت شبانه روزی و با جدیت در حال کار روی پروژه است.

دبیر شورای عالی فضای مجازی درباره برخی کاستی های فعلی فیلترینگ هوشمند وزارت ارتباطات، گفت: هر طراحی سیستمی دوره آزمایشی دارد و ما نیز این مراحل را مکررا تجربه کرده ایم که باید برای حل این کاستی ها، به تیم مجری فرصت داده شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول