«دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی باید اصلاح شود»

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از تسنیم،حمید شهریاری، با بیان اینکه فضای مجازی در حال حاضر با هجمه وسیعی از تبلیغات علیه ارزش های دینی همراه است، در پاسخ به این سوال که آیا در چنین شرایطی «بررسی پیامک های انبوه» مهم ترین بحث قابل طرح در جلسات شورای عالی فضای مجازی با حضور سران قوا بوده است؟، گفت: این اشکال را بر عملکرد شورا وارد می دانم و به نظرم اشکالی است که می توان بر عملکرد دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی گرفت.

وی عنوان کرد: به نظرم باید دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی اصلاح شود و موضوعات مهم را برای بررسی در جلسات شورای عالی فضای مجازی، در دستور کار قرار دهد.

این عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی با تأکید بر اینکه شبکه های اجتماعی، احراز هویت و پالایش محتوا از مهم ترین موضوعات قابل طرح در جلسات شورای عالی فضای مجازی است، عنوان کرد: اگر این موضوعات با توجه به فرصت های برجسته ای که در این فضا ایجاد شده، به عنوان دستور جلسات شورای عالی فضای مجازی اتخاذ شود قطعا عملکردهای این نهاد پیشرفت می کند.

شهریاری اذعان کرد: باید بدانیم دنیا به سمتی رفته که کلیه خدمات خود را در عرصه مجازی به شهروندان ارائه دهد، بنابراین اگر بتوانیم این فضا را به شکل پاک در اختیار جوانان قرار دهیم، به توسعه کشور کمک شایانی کرده ایم.

معاون قوه قضائیه همچنین گفت: همانطور که حاکمیت مکلف است خیابان ها را پاک و ایمن نگاه دارد، تکلیف دارد این فضا (فضای مجازی) را هم که شهروندان در آن قرار دارند، پاک و ایمن سازد تا از بروز مفاسد و هرزگی در امان باشد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول