فضای سایبر جانشین کوچه‌های پرهیاهو

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از ایسنا،سرهنگ سیدعلی میراحمدی با اشاره به آسیب‌های موجود در فضای سایبر و شبکه‌های اجتماعی مختلف افزود: غربی‌ها برای جوانان و قشر فعال ما برنامه‌ریزی‌های مختلفی انجام داده‌اند و با ایجاد انواع برنامه‌های اینترنتی آنها را جذب این فضا کرده‌اند و به تدریج از این طریق آنها را در ورطه سقوط و انزوا قرار می‌دهند.
این کارشناس ارشد فضای مجازی با بیان اینکه غربی‌ها و دشمنان اسلام همچنین از اجتماع در مساجد و پایگاه‌ها هراس دارند و چون از ویژگی‌ها و قدرت شبکه‌های اجتماعی مطلع هستند تمام توان خود را در این راه قرار داده‌اند تا مردم ما و به خصوص جوانان را از اجتماعت سالمی چون مساجد، پایگاه‌ها و کوچه بازی دور کرده و به گوشه انزوای اتاق‌ها بکشانند و به تدریج آنان را منزوی و افسرده کنند.
رئیس پلیس فتای استان سمنان با اذعان به اینکه در فضای مجازی هویت‌سازی پنهان وجود دارد، گفت: در این فضا هر کس می‌تواند برای خود یک شخصیت جعلی بسازد و نقش متفاوت‌تری از خود را به نمایش بگذارد و لذا در این فضا زمینه بیشتری برای فریب وجود دارد.
وی با بیان اینکه امروز جوانان بیشتر اوقات فراغت خود را در این فضاها می‌گذرانند، افزود: اما باید این آگاهی را داشته باشند که خدای ناکرده فریب این طرح برنامه‌ریزی شده را نخورند.
میراحمدی ازدواج‌های اینترنتی را یکی دیگر از خطراتی که در این فضا سر راه جوان‌ها قرار دارد دانست و تصریح کرد: جوانان در این زمینه باید با هوشیاری کامل عمل کنند.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول