همایش «شیوه های نوین تبلیغ در فضای مجازی و رسانه» برگزار می شود

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از مهر، حجت الاسلام مرتضی فلاحتی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های همایش شیوه های نوین تبلیغ در فضای مجازی و رسانه در بوشهر اظهار داشت: برنامه ریزی بسیار خوبی به منظور برگزاری با کیفیت این همایش صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان از همه ابزارهای برای مقابل با دین اسلام و تهاجم فرهنگی و جنگ نرم استفاده می کنند، افزود: دوران جنگ سخت به پایان رسیده است و تهاجمات به صورت نرم و با ابزاری چون رسانه و ماهواره انجام می شود و باید برای مقابله با این جنگ نرم آماده باشیم.

رئیس سازمان بسیج طلاب سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بر لزوم سازماندهی ارتباط بین روحانیون با رسانه ها و فضای مجازی تاکید کرد و ادامه داد: به همین منظور همایش و دوره آموزشی برگزار خواهد شد تا بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم.

وی از برگزاری همایش شیوه های نوین تبلیغ در فضای مجازی و رسانه در بوشهر به مدت در روزهای سوم و چهارم اردیبهشت ماه برای طلاب خواهر و برادر خبر داد و گفت: طلاب می توانند تا پایان فروردین ماه برای حضور در این دوره ثبت نام کنند.

فلاحتی از برگزاری دوره آموزشی در پایگاه های مقاومت بسیج طلاب مدارس علمیه خبر داد و اضافه کرد: همایش شیوه های نوین تبلیغ در فضای مجازی و رسانه در بوشهر در مرکز آموزش عقیدتی تنگک برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به ارائه آموزش های وبلاگ نویسی، آشنایی با شبکه های اجتماعی و تولید محتوا در فضای مجازی در این دوره ها اشاره کرد و افزود: امیدواریم با همکاری و مشارکت همگانی شاهد برگزاری باکیفیت این برنامه ها باشیم.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول