العالم صفحات جدید خود را در توییتر و یوتیوب راه‌اندازی کرد

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از العالم، حساب کاربری شبکه خبری العالم روی توییتر و شبکه یوتیوب روز یکشنبه توسط عربستان سعودی هک و از فعالیت خارج شد.

هکرهای وابسته به حاکمان سعودی با این اقدام برنامه ریزی شده و دسترسی به حساب کاربری توییتر العالم ، خبر کذبی در باره شهادت عبد الملک الحوثی رهبر جنبش انصار الله روی این صفحه قراردادند.

فعالیت حرفه ای شبکه خبری العالم در باره تجاوز عربستان به یمن درهفته های اخیر موجب خشم گسترده سعودی ها از این شبکه شده است.

هکرهای عربستانی و رسانه های دیگر به انتقال خبرهای دروغ از پایگاه هک شده توییتر العالم اکتفا نکردند، بلکه حتی پس از اعلام هک شدن این صفحه کاربری از سوی شبکه العالم، به انتشار خبرهای دروغ ادامه دادند.

رسانه های سعودی و رسانه هایی که رویکردهای ضد ایرانی دارند ، پس از اعلام هک شدن توییتر و یوتیوب العالم ، خبری دروغ درباره شهادت عبدالملک حوثی رهبر حوثی ها درحمله هوایی عربستان سعودی به نقل از شبکه العالم منتشر کردند و پس از آن نیز خبر علی عبدالله صالح پسر رئیس جمهوری پیشین یمن را اعلام کردند.

اینگونه خبرها مانعی درراه فعالیت شبکه العالم و پایگاه های اجتماعی وابسته به آن برای انتقال حقایق و واقعیت های مربوط به تجاوز عربستان سعودی به یمن نخواهد بود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول