کاربران توییتر می‌توانند از هرکسی پیام شخصی دریافت کنند

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از فارنت، درگذشته کاربران تنها می توانستند از افرادی که آن ها را فالو می کنند، پیام های غیر گروهی دریافت کنند. احتمالاً برای اینکه برندهای مختلف بتوانند در صورت نیاز، با مشتریان خود به صورت مستقیم و شخصی تر، به برقراری ارتباط بپردازند. این گزینه جدید، درست بعد از به روزرسانی که در آن گروهی از افراد می توانستند با یکدیگر و به دور از چشم بقیه به گفت وگو بپردازند، ارائه شد.

بعدازاینکه غول شبکه هایی اجتماعی یعنی فیس بوک به روزرسانی هایی را در قسمت پیام رسانی خود اعمال کرد، مسابقه ی پیام رسانی بین شبکه های اجتماعی مختلف شدت گرفته. توییتر هم فعلاً بر این قسمت تمرکز کرده است. این گزینه ی جدید تنها جدیدترین تلاشش برای تصاحب دنیای ارتباطات است و احتمالاً به این زودی ها گوشه نشینی نخواهد کرد.

این چند ماه برای توییتر خیلی روزهای شلوغی بوده. حالا امیدوار است که بتواند سرگرمی کاربران را افزایش داده و بخش هایی را که به آن ها بی توجهی کرده سروسامان دهد (مثلاً پیام های شخصی). هفته ی گذشته این شبکه طراحی جدیدی، بر صفحه اصلی مخصوص افرادی که کاربرش نیستند اعمال کرد که باعث می شود تازه واردان راحت تر از وضع امور آگاه شده و نیازی به وارد شدن به حساب توییتر نداشته باشند.

همچنین این کمپانی، برنامه موبایل پخش زنده خود به نام Periscope را راه اندازی کرده که در آن می توان به اشتراک ویدیو پرداخت. به علاوه آپلود ویدیو در برنامه اصلی توییتر که از ژانویه امکان پذیر شد. پخش زنده، محتوای ویدئویی و پیام رسانی بخش هایی هستند که رقبای توییتر هم در آن ها خود را بهبود بخشیده اند که باعث شده این رقابت بیش ازپیش داغ شود.

توییتر برای رسیدن به این نقطه، راه پرفرازونشیبی را طی کرده و تاریخ مختصر بخش پیام های شخصی اش، نشان می دهد که این کمپانی چقدر برای استفاده از ویژگی صندوق شخصی ۱۴۰ کاراکتری خود نامطمئن عمل کرده. این تغییر آخر هم شاید فقط یکی از مواردی باشد که تنها به تجربه ی آن ها می پردازد. اجازه دریافت پیام شخصی از هرکس می تواند نتایج بسیاری داشته باشد – از پیام های شخصی بین افراد گرفته تا ارتباط بین کسب وکارهای مختلف – حتی اگر کمپانی ها از آن سوءاستفاده کنند به روشی برای اسپم و ایجاد مزاحمت بدل شود. امیدواریم همین طور که توییتر این قابلیت را فعال کرده بر روشی برای جلوگیری از مزاحمت آن هم کار کند.

گزینه دریافت پیام شخصی از افراد مختلف باید کم کم به بخش تنظیمات وارد شده باشد. برای فعال کردنش به حساب توییتر خود وارد شوید، قسمت Security and privacy را انتخاب کرده و به پایین صفحه بروید.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول