آئین‌نامه دومین جشنواره بانوی صبور منتشر شد

به گزارش«وبلاگ نیوز» دومین جشنواره بانوی صبور با هدف شناسایی ابعاد مختلف شخصیتی حضرت زینب(س) و ترویج سیره اخلاقی و سیاسی حضرت زینب(س) برگزار می‌شود.

این جشنواره به همت کانون فرهنگی هنری الغدیر سیس شبستر، نظارت دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان شرقی و با مشارکت ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، در راستای آشنایی بیشتر مخاطبین محترم با سیره و سنت آن بانوی بزرگوار و نیز تولید آثار فاخر فرهنگی هنری با بهره گیری از زندگی ایشان برگزار می‌شود.

دومین جشنواره بانوی صبور، به صورت عام با موضوع حضرت زینب(س) برگزار می‌شود و باید کلیه آثار حول محور خطبه های حضرت زینب (س)، مفهوم ولایت پذیری و ولایت در سیره حضرت زینب (س)، حضرت زینب (س) در نگاه دیگران، مقام و منزلت حضرت زینب (س)، حجاب و عفاف زینبی، اسوه های زینبی، زیبایی های واقعه کربلا از نگاه حضرت زینب سلام الله علیها (ما رایت الا جمیلا) و حضور اجتماعی و سیاسی زن مسلمان در جامعه باشد.

مسابقه کتابخوانی، وبلاگ‌نویسی، نشریات تجربی، شعر و دلنوشته و مسابقه پیامکی بانوی صبر، ۵ بخش دومین جشنواره بانوی صبور را تشکیل می‌دهند.

کلیه علاقمندان به شرکت در مسابقه می توانند نشانی وبلاگ خود را به همراه درج مشخصات فردی(نام و نام خانوادگی، میزان تحصیلات ،شماره تماس) به نشانی پست الکترونیکی جشنواره ارسال نمایند.

نیاز به ایجاد وبلاگ تخصصی جهت شرکت در مسابقه نیست و کلیه وبلاگ نویسان می توانند از تمامی قالبهای رایج نوشته های وبلاگی مانند: دل نوشته، خاطرات، یادداشت روزانه،قطعات ادبی ،شعر کلاسیک و نو، روایات تاریخی و غیره استفاده نمایند.

لازم به ذکر است که تنها از مطالب وبلاگ‌هایی داوری به عمل خواهد آمد که از تاریخ ۱ اسفند ماه ۱۳۹۳ لغایت ۳ مهرماه ۱۳۹۴ از موضوعات بیان شده در نگارش وبلاگ ها استفاده کرده باشند.

جشنواره از ۵ اسفند ماه سال ۹۳ مصادف با سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س)، آغاز و تا ۲ مهرماه سال ۹۴ مصادف با عید قربان ادامه خواهد داشت و داوری آثار پس از اتمام مهلت فراخوان ظرف حداکثر ۱۵ روز انجام خواهد شد.

نفرات برگزیده در تاریخ ۱۶مهرماه سال ۹۴، همزمان با روز مباهله از طریق پایگاه های اطلاع رسانی جشنواره، دبیرخانه دائمی جوانان مسجد و کانون فرهنگی و هنری الغدیر، معرفی خواهند شد .

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول