گفتمان «فرصت‌ها و تهدیدهای فضای مجازی» در کردستان برگزار می شود

به گزارش«وبلاگ نیوز» و به نقل از مهر، حجت الاسلام مسعود صفی‌یاری با اشاره به فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در راستای برگزاری گفتمان‌های دانش آموزی و دانشجویی خبر داد و اظهار داشت: اداره کل تبلیغات اسلامی در ادامه فعالیت های خود مربوط گفتمان های دانشجویی و دانش آموزی در شهرستان های مختلف استان کردستان برگزار می شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری این دوره جدید از گفتمان ها یادآور شد: این گفتمان‌ها نیز در روزهای ۱۳ تا ۱۶ اردیبهشت ماه در شهرهای سقز و سنندج با حضور دکتر دانیال سمیعی از اساتید دانشگاه‌های تهران برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان به اهداف برگزاری این گفتمان ها اشاره کرد و یادآور شد: هدف از برگزاری این دوره‌ها نیز آشنایی جوانان و نوجوانان با آسیب‌های مجازی و فرصت‌ها و تهدیدهای فضای مجازی است.

وی عنوان کرد: باتوجه به استقبال دانش‌آموزان و دانشجویان از گفتمان‌های اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان پیش‌بینی می‌شود بیش از هزار نفر در این گفتمان‌ها شرکت کنند.

حجت الاسلام صفی یاری با اشاره به اهمیت بررسی فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی در عصر حاضر یادآور شد: انتظار می رود که برگزاری این گفتمان ها زمینه را برای آشنایی نسل جوان با این بخش فراهم کند چرا که امروز تمامی اقشار جامعه ناگزیر برای استفاده از این حوزه هستند و باید مدیریت مناسبی در راستای نظارت بر آن صورت گیرد.

وی در پایان سخنان خود گفت: برگزاری گفتمان های دانش آموزی و دانشجویی در استان کردستان در حوزه ها و بخش های مختلف همچنان در طول سال جاری ادامه خواهد داشت و انتظار می رود که در این بخش از تمامی ظرفیت های موجود در استان استفاده شده و شاهد همکاری و تعامل آموزش و پرورش به همراه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی باشیم.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول