بیش از ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار وبلاگ جدید در بلاگفای ۹۳

به گزارش «وبلاگ نیوز»، علیرضا شیرازی، مدیر سرویس‌دهنده وبلاگ بلاگفا با انتشار گزارشی در وبلاگ اخبار این سرویس، وضعیت وبلاگ‌های ثبت نامی در سال ۱۳۹۳ را اعلام کرد.

بر این اساس در سال ۱۳۹۳ بیش از ۱ میلیون ۳۰۰ هزار وبلاگ جدید در بلاگفا ثبت شده‌اند که با وجود سیاست حذف وبلاگ‌های آزمایشی، غیرفعال و اسپم، ۹۴۲ هزار و ۳۴۰ وبلاگ در پایان سال هم‌چنان فعال بودند و از این تعداد نیز ۸۷۷ هزار و ۷۹ وبلاگ دارای حداقل یک مطلب هستند.

علاوه بر این بلاگفا اعلام کرده است که در سال گذشته جمعاً بیش از پانصدهزار وبلاگ غیرفعال (بدون محتوا و یا عدم فعالیت چند ساله) حذف شدند.

شیرازی در ادامه این گزارش می‌نویسد:

در سال گذشته تغییرات قابل توجهی در نرم افزار سایت جهت جلوگیری از اسپم صورت گرفت بطوریکه از لحاظ آماری شاهد کاهش هشتاد درصدی نظرات اسپم در وبلاگها بودیم در حالیکه حجم اسپم چندین برابر و اسپمرها نیز هوشمندتر شده بودند. قطعاً کاربران با سابقه تر شاهد کاهش محسوس نظرات اسپم و تکراری در بخش مدیریت وبلاگ خود بوده اند. همچنین در اسفند ماه تغییراتی در معماری و سرورهای سایت جهت ارائه شکل بهتری از خدمات صورت گرفت و این تغییرات سرعت دسترسی به وبلاگها را بیشتر و مکث یا تاخیری که گاهگاهی که بخشی از کاربران در دسترسی به وبلاگها داشتند تا حدود زیادی برطرف شد.

تغییر صفحه اصلی بلاگفا؛ یک اتفاق خوب پس از سال‌ها

یکی از اتفاقات شگرفی که در این سرویس‌دهنده پس از سال‌ها رخ داد و توانست نفس تازه‌ای به بلاگفا بدمد، تغییر صفحه نخست بلاگفا بود. تغییری که مدیر بلاگفا درباره‌اش این‌طور توضیح می‌دهد:

نمای جدید سایت با الهام از روند و متدهای جدید طراحی سایت و فناوری مورد استفاده کاربران طراحی شده و سعی شده است تا حد امکان سبک تر، ساده تر و سازگار با مرورگرهای موبایلی باشد.

بلاگفا

صفحه اصلی سرویس‌دهنده «بلاگفا» پس از تغییر

به گفته علیرضا شیرازی، تغییرات در سال ۹۴ ادامه خواهد داشت تا بخشی از خواسته‌های کاربران را برآورده کند.

پیش از این سرویس‌دهنده وبلاگ «میهن بلاگ» و «بیان» گزارش‌های سالانه خود را منتشر کرده بودند.

انتهای پیام/.

One comment

  • همین آقا وبلاگ بنده رو به آدرسwww.raheshia.blogfa.com بدون هیچ گونه دلیل و یا اخطاری حذف کرده و حاضر به پاسخگویی هم نیست.بالای بیست کامنت و یا ایمیل براش فرستادم هیچ کدوم رو تایید نکرده و پاسخی نداده اجازه ثبت مجدد اون آدرس رو هم نمیده.اگه باهاش ارتباط دارید بفرمایید حداقل دلیلش رو بگه.فکر کنم با دو سال کار در این وبلاگ حداقل این حق رو دارم که دلیلش رو بدونم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول