انتظار نداشته‌باشید وزیر برایتان شبکه اجتماعی بسازد

به گزارش«وبلاگ نیوز» و به نقل از تسنیم، محمود واعظی وزیر ارتباطات، در پاسخ به این سؤال که وایبر با تمامی زیرساخت‌های ناامنی که دارد اکنون به مرجع تبادل اطلاعات بین برخی تبدیل شده و آنها به این ابزار ارتباطی که کنترلش در دست ما نیست اعتماد کرده‌اند، آیا با فراهم کردن نمونه داخلی امن و چابک قادر به پاسخگویی نیازها و تغییر رویکرد بین جامعه کاربری نیستیم؟ گفت: تولید و رونق شبکه‌های اجتماعی داخلی تا حدی که استفاده از آنها عرف شود حرف درست و بجا و البته جزو سیاست‌های ماست.

وزیر ارتباطات عنوان کرد: نمی‌خواهیم جای بخش خصوصی و دانشگاه بنشینیم زیرا واتس‌اپ، وایبر و فیس‌بوک هم که نمونه‌های موفق جهانی هستند توسط بخش خصوصی بروز و ظهور یافته‌اند.

وی افزود: بخش خصوصی می‌داند چگونه از محصول یا کالایی پول درآورد اما دولت برای ارائه محصولی خاص باید مداوم در آن پول تزریق کند.

واعظی تصریح کرد: من اعلام کرده‌ و می‌کنم که از بخش خصوصی فعال در این زمینه‌ها حمایت می‌کنم و قطعاً چون جزو اولویت‌های من است حتماً به آن می‌پردازم.

او به برنامه بیسفون اشاره کرد و گفت: مشترکان این نرم‌افزار (پیام‌رسان داخلی) بیش از ۸۰۰هزار نفر شده است. به همکارانم گفته‌ام که اگر مشکل فنی دارند یا از محل وام وجوه اداره شده کمک می‌خواهند به آنها کمک کنند زیرا پنج یا ۱۰ نفر دانشجو نمی‌توانند بدون کمک کار بزرگی انجام دهند.

وزیر ارتباطات با تأکید بر مردم نباید انتظار داشته باشند من بیایم برای آنها شبکه اجتماعی درست کنم گفت: وظیفه من شبکه اجتماعی درست کردن نیست.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول