ایجاد بسترهای جدید بومی در فضای مجازی امری ضروری است

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از رسا، حجت الاسلام یوسف جمالی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در نشست مدیران و معاونان حوزه علمیه استان گفت: مشکلی که در فضای مجازی وجود دارد این است که این محیط از سوی دشمن طراحی شده است و بسیاری از فعالیت هایی که در آن انجام می دهیم که به زعم خود موفقیت محسوب می شوند موفقیت نیست، بلکه موفقیت دشمن است.

 وی افزود: دشمن برخی نقاط کم اهمیت در این فضا را مهم جلوه می دهد و برعکس نقاط مهم را کم اهمیت، بنابراین نباید فریب این تاکتیک را خورد؛ در واقع دشمن این فضاها را برای ما مهیا می کند غافل از اینکه آنان از این فضا و نقطه ها به نفع خود سود می برند.
 مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر ادامه داد: فضا و بستر اینترنت فضایی است که دشمن طراحی کرده و ما در این فضا در حال دست و پا زدن هستیم و باید یک فضا را خود طراحی کنیم.
 جمالی به حضور در شبکه های اجتماعی طراحی شده از سوی دشمن اشاره کرد، و بیان داشت: با حضور خود در شبکه های اجتماعی دشمن علاقه های خود را به آنها اعلام می کنیم؛ باید به سمت ایجاد بسترهای جدید بومی حرکت کنیم.
 حجت الاسلام حامد بردستانی، معاون تبلیغ حوزه علمیه استان بوشهر نیز با اشاره به اهمیت رسانه و فضای مجازی گفت: امروزه قدرت رسانه انکار ناپذیر است و می توان از آن در عرصه های مختلف استفاده کرد.
 وی با بیان اینکه در حوزه علمیه فعالیت های بسیاری صورت می گیرد، اما منعکس نمی شود، بیان داشت: فضای مجازی فرصت مناسبی برای دیدن ایده ها و فعالیت ها است.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول