تمدید ۳ماهه جشنواره«دوباره آسمان آبی»

به گزارش«وبلاگ نیوز» جشنواره «دوباره آسمان آبی» در دو بخش وبلاگ‌نویسی و ارسال عکس و ویدئو، توسط گروه سایتهای پرشین‌بلاگ و با همکاری سازمان محیط زیست برای جلب مشارکت مردم و آموزش روشهای مشارکت در کاهش آلودگی هوا برگزار می‌شود.

مهلت شرکت در این جشنواره از ۲۹ دی‌ماه تا اردیبهشت ماه اعلام شده بود که به دلیل استقبال شرکت کنندگان تا ۱۶ مرداد مصادف با هفته محیط زیست تمدید شد.

جلوگیری از افزایش درجه حرارت در فضاهای مسکونی، تجاری و اداری، استفاده از وسائل نقلیه همگانی به جای استفاده از وسایل نقلیه شخصی، انجام معاینه فنی خودرو و خودداری از رانندگی با وسائل نقلیه معیوب، استفاده از موتورسیکلت برقی و دوچرخه؛ وسیله ای برای تردد از جمله موضوعات پیشنهادی این مسابقه است.

علاقه مندان برای شرکت در بخش وبلاگ‌نویسی در پرشین‌بلاگ می‌توانید یادداشت‌ها و مقالات خود را ثبت کنید. کافیست در هنگام ثبت گزینه «مایل به شرکت در جشنواره دوباره آسمان آبی» را در سیستم مدیریت محتوای وبلاگ خود انتخاب کنید. در صورتی که وبلاگ شما تحت سیستم پرشین بلاگ نیست از طریق آدرس ایمیل festival@zigur.com آدرس پست وبلاگی خود را ارسال و اقدام به شرکت در جشنواره نمایید.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول