از آشنایی در تانگو تا قتل زن جوان

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل ازهمشهری، شامگاه ۱۲ مرداد‌ماه سال گذشته به سید مجتبی حسین پور، بازپرس جنایی تهران خبر رسید که زن جوانی در خانه‌اش واقع در شهر زیبا به قتل رسیده و همسایه‌ها مردی را که بالباس خون‌آلود در حال فرار بود، دستگیر کرده‌اند.

هرچند متهم حاضر نبود به قتل زن جوان اعتراف کند اما چند روز بعد قتل را گردن گرفت و جزئیات جنایت را شرح داد. او گفت: چند ماه قبل در شبکه اجتماعی تانگو با این زن آشنا شدم. ابتدا آشنایی ما در حد فرستادن عکس بود ولی به‌تدریج وقتی فهمید من در کار سینما هستم، مشتاق شد تا با من بیشتر در تماس باشد.

او در شهرستان زندگی می‌کرد اما من برایش در شهر زیبا خانه‌ای اجاره کردم و به تهران آمد. من گاهی به خانه او رفت‌وآمد می‌کردم و اگر کاری داشت برایش انجام می‌دادم تا اینکه روز حادثه با یکدیگر درگیر شدیم و درحالی‌که عصبانی شده بودم یک گلدان به سرش کوبیدم و چند لحظه بعد او دیگر نفس نمی‌کشید. در ادامه تحقیقات متهم صحنه جنایت را نیز بازسازی کرد و چند روز قبل به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای امور جنایی منتقل شد تا برای آخرین مرتبه از خودش دفاع کند. او گفت: نمی‌دانستم آشنایی ما در تانگو به اینجا کشیده وزندگی‌ام فنا می‌شود. قرار است بعد از صدور کیفرخواست پرونده این جنایت به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول