کمپین «من یمنی هستم» آغاز به کار کرد

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» به نقل از سایت امپراتوری دروغ، کشتار مردم مظلوم یمن که از روزهای نخست سال ۱۳۹۴ توسط دژخیمان آل‌سعود با حمایت کشورهای غربی به ویژه آمریکا آغاز شده، در ماه رجب که از ماه‌های حرام‌ می‌باشد، شدت یافته است.

این کشتار به قدری دردناک بوده است که واکنش مسلمانان و مردم دنیا را به همراه داشته است و خشم کاربران فضای مجازی را به همراه داشته و کمپین‌هایی علیه جنایات رژیم آل‌سعود و متحدان و حامیانش در شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله فیس‌بوک، اینستاگرام و … به‌صورت خودجوش تاسیس شده است.

کاربران شبکه‌های اجتماعی تلاش کرده‌اند در حد توان خود، با تاسیس کمپین‌هایی به حمایت از مردم بی‌دفاع یمن بپردازند. یکی از این کمپین‌ها که در روزهای اخیر مورد توجه و استقبال کاربران قرار گرفته، کمپین «من یمنی هستم» در اینستاگرام است.

کمپین (پویش) «من یمنی هستم» بصورت خودجوش توسط جمعی از دانش‌جویان کشورمان با نشانی‌هایی از جمله www.instagram.com/iam.yemeni در اینستاگرام ایجاد شده و در روزهای اخیر با حمایت مخاطبین مواجه شده است.

با مراجعه به این صفحه مشاهده خواهید کرد که تصویر حمایت از مردم یمن به زبان عربی، انگلیسی و فارسی برای استفاده در پروفایل و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

همچنین می‌توانید در مطالب خود در شبکه‌های اجتماعی از برچسب‌های #انا_الیمنیه، #من_یمنی_هستم، #yemen، #i_am_yemeni استفاده کنید و صفحه مذکور و صفحات مشابه را به دوستان خود معرفی نمایید.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول