دوره آموزشی «وبلاگ‌نویسی» ویژه طلاب خواهر کرمانشاه

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از رسا، حجت‌الاسلام سعید فتحی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه، عنوان داشت: دوره آموزشی وبلاگ نویسی برای طلاب خواهر در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دغدغه رهبر معظم انقلاب در حوزه فضای مجازی، تصریح کرد: در عصر حاضر دشمنان اسلام با فعالیت در عرصه مجازی، به‌سرعت افکار و عقاید خود را ترویج داده و در پی تغییر فرهنگ اصیل اسلامی و تخریب چهره آن هستند، ازاین‌رو فراگیری و فعالیت هر چه بیشتر در این عرصه لازم و ضروری است.

این مسئول ادامه داد: باید از قابلیت‌های این عرصه حداکثر استفاده را به نفع ترویج عقاید اسلام ناب محمدی برده و در مقابل تحریفات دشمن قد علم کرد، در چنین شرایطی نقش طلاب و حوزه بسیار پررنگ و تأثیرگذار است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان درباره طریقه گزینش طلاب برای حضور در این دوره‌ها، خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز محسوس به پیشرفت بیشتر در این عرصه، حوزه‌های علمیه خواهران در سطح استان، افرادی را که واجد شرایط لازم بوده و به حوزه وبلاگ نویسی علاقه‌مند هستند به مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران معرفی کرده و از آن‌ها برای شرکت در این دوره دعوت به عمل آمد.

حجت‌الاسلام فتحی زمان برگزاری این دوره را ۲۹ اردیبهشت‌ماه جاری عنوان کرد و افزود: این دوره یک‌روزه بوده و در مرکز آموزش الکترونیک فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: این دوره باهدف تأثیرگذاری بیشتر و افزایش توان طلاب در مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان و با حضور اساتید اعزامی از قم تدارک دیده‌شده است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول