«فعالیت های قرآنی جایگزین شبکه های اجتماعی شود»

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از تسنیم، آیت‌الله سید حسن عاملی پیش از ظهر امروز در دیدار با کارکنان و مسئولان جامعه القرآن استان‌های زنجان و اردبیل اظهار داشت: یکی از نیازهای اساسی جامعه در عرصه کنونی ترویج فرهنگ ناب قرآن بوده که همگان باید در این راستا اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: قرآن کریم یک سفره آسمانی بوده که برای مسلمانان جهان بازشده و باید با تمام توان از این سفره باز در راستای ارتقای معنویات خود در زندگی استفاده کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: مطالب و پیام‌های بسیاری شریفی در قرآن کریم وجود دارد که این مطالب و پیام‌ها نقشه راه برای نسل امروزی به‌ویژه جوانان است.

وی بابیان اینکه معیار انتخاب مدیران و مسئولان ارشد استانی اردبیل باید اهل قرآن بودن آن‌ها باشد، اظهار کرد: اگر قرآن کریم در زندگی ما به‌طور همه‌جانبه حاکم شود بی‌شک برکات و آثار ماندگار آن به‌طور جامع در زندگی‌مان آشکار می‌شود.

امام‌جمعه اردبیل با انتقاد از سرگرم شدن برخی جوانان در فضاهای مجازی گفت: باید برنامه‌ریزی اساسی شود تا جوانان به‌جای سرگرمی در این فضاها با کتاب مقدس قرآن کریم زندگی خود را بگذرانند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول