حقایقی جالب و تکان دهنده از فیس‌بوک

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شما چقدر در مورد کاربران فیس‌بوک و این شبکه اجتماعی عظیم می‌دانید؟! شرکت بازاریابی Wishpond با بررسی فیس‌بوک، ۴۰ مورد از آخرین آمار و حقایق جالب را پیرامون بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی جهان یافته و ارائه داده است. ما با بررسی دقیق این حقایق و آمارها به جالب‌ترین آن‌ها پرداخته‌ایم.
فیس‌بوک هنوز خیلی قدیمی و از مد افتاده نیست. تحقیقات این شرکت بازاریابی نشان داده که ۸۷ درصد از کلاس‌های دبیرستان‌ها، هنوز هم از فیس‌بوک استفاده می‌کنند. حدود ۷۰ درصد از نوجوانان به همراه دوستان و پدر و مادرهایشان، عضو این شبکه اجتماعی بزرگ هستند؛ اما فیس‌بوک ممکن است امن نباشد.۶۶ درصد از دختران نوجوان ادعا می‌کنند که در فیس‌بوک، مورد آزار و اذیت واقع‌شده‌اند.
پست‌های فیس‌بوکی در مورد ارسال وضعیت تعاملات کاربران بیش از ۲۲۵ درصد از زمانی که یک کاربر تصمیم به تغییر ریلیشن شیپ (روابطی که کاربر در حال حاضر در آن به سر می‌برد) خود در طول روز می‌گیرد، بیشتر است. تنها ۲۸ درصد از زوج‌های جوان، پس از چند ساعت از ازدواج خود، ریلیشن شیپ خود را در فیس‌بوک تغییر می‌دهند.
شایع‌ترین افرادی که unfriend (لغو دوستی) را دریافت می‌کنند، مربوط به دوستی‌های دبیرستانی در میان نوجوانان است.
۱۹٫۴ درصد آمریکایی‌ها نمی‌توانند به فیس‌بوک در محیط کارشان دسترسی داشته باشند؛ اما در مقابل، تقریباً ۳۰ درصد آمریکایی‌ها از فیس‌بوک در طول کارشان استفاده و به این شبکه اجتماعی دسترسی دارند.
جالب است بدانید، بیشترین کاربران فعال در فیس‌بوک، مربوط به کانادا است و این کشور به همراه ایالات‌متحده، درمجموع، ۱۵۷ میلیون کاربر فعال روزانه در فیس‌بوک دارند.
گفتنی است؛ فیس‌بوک ۲۵۳ میلیون کاربر فعال در آسیا دارد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول