آمار‌ها مشاور وزیر از کاربران اینترنت ایران

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از پارسینه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی ملکی در گردهمایی معاونان پرورشی و مدیران حوزه علمیه استان همدان، اظهار کرد: مناسبت‌ها باید با رویکرد فرهنگ غنی اسلامی برای دانش‌آموزان برگزار شود تا آن‌ها بهتر با آموزه‌های دینی آشنا شوند.
حجت‌الاسلام ملکی تصریح کرد: ارائه الگوهای علمی به دانش‌آموزان توسط مربیان بهترین راهکار برای امور تربیتی دانش‌آموزان است، به‌عنوان‌مثال یک معلم برای انتقال مباحت تربیتی باید آراستگی داشته و فردی منظم و وقت‌شناس باشد.
وی گفت: معلمان ابتدا باید مباحث تربیتی را در وجود خود عملی کنند تا دانش‌آموزان آن‌ها را الگو قرار دهند.
مشاور وزیر آموزش‌وپرورش گفت: سن کاربران فضای مجازی ۳۰ تا ۴۹ سال، ۷۹ درصد، ۱۸ تا ۲۹ سال، ۹۰ درصد و زیر ۱۸ سال نیز ۸۱ درصد بوده، همچنین تمایل پسران در فضای مجازی به دوست‌یابی ۴۹ درصد و تمایل دختران به دوست‌یابی در فضای مجازی ۶۹ درصد است که باید برای رفع این معضلات فرهنگی برنامه‌ریزی داشته باشیم.
وی گفت: تعداد کاربران فیس‌بوک پنج میلیون نفر، وایبر ۹٫۵ میلیون نفر، وی چت چهار میلیون نفر، واتس‌اپ ۳٫۵ میلیون نفر و اینستاگرام سه میلیون نفر است؛ به‌طوری‌که تعداد کاربران فضای مجازی روزبه‌روز در حال افزایش است و این موضوع نشان‌دهنده عمق معضلات فرهنگی پیش رو است که باید با آن‌ها به روش صحیح به مقابله بپردازیم.
دبیر ستاد همکاری حوزه علمیه و آموزش‌وپرورش استان همدان نیز در این گردهمایی تصریح کرد: نظام تعلیم و تربیت دانش‌آموزان باید بر اساس اسلام ناب محمدی باشد و حوزه‌های علمیه در راستای تحقق این هدف می‌توانند به آموزش‌وپرورش کمک کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول