همایش «جوان و مدیریت فضای مجازی» در گلستان

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از خبرگزاری شبستان، محمدرضا بهرامی، مشاور جوان و رئیس دفتر مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گفت: امروز وجود فضاهای مجازی هم یک تهدید و هم یک فرصت است.

وی افزود: با مدیریت صحیح و آگاهانه می‌توان این تهدید فضای مجازی را به فرصت تبدیل کرد که کمک و همدلی همگانی در این امر بسیار مهم و حیاتی است.

بهرامی اظهار داشت: در همین راستا همایش جوان و مدیریت فضای مجازی ویژه پرسنل جوان و جوانان فعال استان گلستان در روز دوشنبه (۱۱ خرداد) در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار خواهد شد.

وی معرفت افزایی جوانان و توجه دادن این نسل به رفتار مبتنی بر اخلاق اسلامی و قانون در استفاده از فضای مجازی را از اهداف این همایش دانست و تصریح کرد: این همایش می‌تواند زمینه‌ای را فراهم سازد تا از نظرات اندیشمندان، صاحب­نظران استفاده شود و از آنان دعوت شود تا نظرات و راهکارهای خود را پیرامون فرصت‌ها و تهدیدات سایبری، سرقت‌های اینترنتی، بررسی شبکه‌های اجتماعی و روشنگری فرقه‌های مذهبی ارائه کنند.

مشاور جوان و رئیس دفتر مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گفت: حجت‌الاسلام عباس وطن‌پرست، کارشناس مسائل مذهبی و فضای مجازی از قم و همچنین سرهنگ حبیب‌الله رجبلی رئیس پلیس فتای استان گلستان از مهمانان ویژه این همایش خواهند بود.

وی افزود: برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع، متناسب گرامیداشت هفته جوان و اعیاد شعبانیه و اهدای بسته فرهنگی از دیگر برنامه‌های این همایش استانی خواهد بود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول