انتشار تصاویر خصوصی به وسیله دوست اینترنتی

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از باشگاه خبرنگاران، فردی که با به دست آوردن تصاویر شخصی و خانوادگی یکی از شهروندان و انتشار آن دریکی از شبکه‌های اجتماعی مجازی موجب آبروریزی وی شده بود توسط پلیس فتا استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی عکس‌های شخصی وی را دریکی از شبکه‌های اجتماعی مجازی همراه با مطالب غیراخلاقی و کذب درج نموده، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ «مرتضوی» افزود: شاکی در اظهارات خود بیان داشت دریکی از شبکه‌های اجتماعی مجازی با فردی آشنا شدم که پس از مدتی آشنایی فریب وی را خورده و عکس‌های شخصی و خصوصی خود را برای وی ارسال نمودم. ولی پس از مدتی من را به‌قصد اخاذی تهدید کرد که تصاویر خصوصی‌ام را در اینترنت منتشر می‌کند، ولی من به تهدیدهای او بی‌تفاوت بودم و او تهدید خود را عملی کرد.

این مقام انتظامی  بیان داشت: با انجام اقدامات فنی و تخصصی در فضای مجازی متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مقام محترم قضائی در مخفیگاه خود دستگیر شد.

وی افزود: متهم که از قبل با شاکی رابطه اینترنتی داشته در مواجه با مدارک و مستندات این پلیس صراحتاً به بزه انتسابی اقرار نموده و انگیزه خود را هتک حیثیت شاکی به دلیل شنیدن پاسخ منفی در مقابل خواسته‌های او عنوان داشت.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول