امیدواریم شبکه‌های اجتماعی به زودی فیلتر شود

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از ایسنا، هادی صادقی، بابیان اینکه هنوز فیلترینگ خوبی از سوی مخابرات و نهادهایی که باید این کار را انجام بدهند، ارائه نشده است، گفت: تخلفاتی در این شبکه‌ها صورت گرفته است و قول‌هایی داده‌شده که با فیلترینگ جلوی این کارها گرفته شود. وی افزود: قوه قضائیه قدری با دولت همراهی می‌کند تا دولت بتواند کارش را انجام دهد و امیدواریم که دولت سریع‌تر این کار را انجام دهد.
معاون فرهنگی قوه قضائیه با اشاره به اینکه هنوز جایگزین خوبی برای این شبکه‌ها ایجاد نشده است، افزود: درزمینهٔ جایگزینی برای این شبکه‌ها قول‌هایی داده‌شده است که جایگزین‌های داخلی به‌جای این شبکه‌ها قرار داده شود، تقریباً الآن یکی یا دو تا از این شبکه‌های داخلی معرفی‌شده است ولی آن‌چنان‌که باید قوی نیستند اما امیدواریم که این کار به‌زودی انجام شود.
صادقی ادامه داد: بهترین کار این است که یک جایگزین سالم و خوب برای این شبکه‌ها ارائه شود تا نیاز مردم تأمین شود، یک مشکل مردم این است که جایگزین خوبی برای این شبکه‌ها نیست.
وی گفت: وقتی یک شبکه به‌صورت رایگان سرویس‌های بسیاری در اختیار مردم قرار می‌دهد طبیعتاً مردم به سراغ آن می‌روند، ما باید این سرویس را تأمین کنیم تا مردم به سراغ شبکه‌های دیگر نروند و این وظیفه دولت است که امیدواریم زودتر انجام شود.
صادقی همچنین در مورد زمان انجام فیلترینگ گفت: انجام این کار به دولت بستگی دارد و باید در این رابطه از دولت سؤال کرد.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول