دعوت میهن‌بلاگی‌ها برای حفاظت از «یک سیاره»

به گزارش «وبلاگ نیوز» سرویس وبلاگ «میهن بلاگ» به مناسبت فرا رسیدن هفته حفاظت از محیط زیست، از کلیه وبلاگ‌نویسان خواست تا وبلاگ‌هایشان را پیرامون این موضوع به روز رسانی کنند و نشانی نوشته‌های ارسالی را به support@mihanblog.com ارسال کنند تا در حساب‌های کاربری رسمی میهن بلاگ در شبکه‌های اجتماعی بازنشر داده شود.

موضوعات پیشنهادی میهن‌بلاگی‌ها برای وبلاگ‌ها شامل رویای شما برای آینده زمین، معرفی و حمایت از تیم‎ها و ایده‎هایی که به حفظ محیط‎زیست کمک می‎نمایند، انتشار گزارش و مستند در خصوص اثرات گرمایش زمین و نابودی محیط‎زیست بر منطقه‎ای که در آن زندگی می‎کنید، انتشار گزارش و مستند در خصوص گونه‎های جانوری و گیاهی که به دلیلی شرایط بد زیست‎محیطی از بین رفته و یا در خطر نابودی قرار دارند و ارائه پیشنهاد در خصوص راه‎های حفظ و بهبود محیط‎زیست و سبزتر شدن کره خاکی است.

وبلاگ میهن‌بلاگ درباره پیوستن این سرویس‌دهنده به رویداد جهانی روز جهانی محیط زیست می‌نویسد:

میهن‎بلاگی‎ها امسال به این رویداد خواهند پیوست تا با ایفای نقش خود در آگاه‎سازی مردم در خصوص حفظ محیط‎زیست، کمکی به بهبود شرایط محیط‎زیست و سبزتر شدن زمین نموده‎باشند. در طول این هفته پست‎های وبلاگی شما در خصوص مسائل مرتبط با محیط‎زیست را مطالعه و در طول هفته بلاگ‎نوشت‎های برتر را در کاربری‌های رسمی میهن‌بلاگ در شبکه‌های اجتماعی و وبلاگ مدیریت میهن‎بلاگ منعکس خواهیم نمود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول