پلیس فتا ۳ هزار معلم را آموزش می‌دهد

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از تسنیم، اردشیر دهقانی در پاسخ به این پرسش «در ارتباط با مصونیت دانش‌آموزان در برابر آسیب‌های فضای مجازی چه برنامه‌هایی رادارید؟» اظهار داشت: سازمان دانش‌آموزی با پلیس فتا تفاهم‌نامه‌ای را منعقد کرده است تا در بحث آسیب‌های فضای مجازی با این سازمان همکاری کنند.
وی افزود:‌ برای ۳ هزار نفر از مربیان سازمان دانش‌آموزی، کارگاه مهارت اجتماعی فضای مجازی،‌ فرصت‌ها و تهدیدها را برگزار خواهیم کرد و پلیس فتا محتوای لازم را در این زمینه تهیه‌کرده و اساتید آن‌ها در این کارگاه‌ها برای آموزش مربیان سازمان دانش‌آموزی حضور می‌یابند.
معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی بیان کرد:‌ مربیان سازمان دانش‌آموزی برای آشنایی با آسیب‌های فضای مجازی مورد آموزش قرار می‌گیرند و از تاریخ اول مهر با هدف‌گذاری ۱۰۰ هزار نفر از دانش‌آموزان، آموزش‌های لازم توسط مربیان ارائه خواهد شد همچنین کتاب فضای مجازی، فرصت‌ها و تهدیدات در حوزه دانش‌آموزی و مربیان تهیه‌شده است که در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.
دهقانی عنوان کرد: کارگاه مهارت‌های اجتماعی فضای مجازی ویژه دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دوم برگزار می‌شود و از اول مهر پلیس فتا در مدارس ابتدایی، متوسطه اول و دوم حضور می‌یابد و به دانش‌آموزان عضو تشکیلات پیشتازان و فرزانگان نسبت به آسیب‌های فضای مجازی آموزش‌های لازم را ارائه می‌کند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول