عذرخواهی اینستاگرام از حذف اشتباهی حساب امام خمینی

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از ایرنا، این پایگاه خبری در گزارشی به شرح زیر افزود: حساب کاربری «امام خمینی» (emamkhomeini@) چند روز پیش از بیست و ششمین سالگرد درگذشت ایشان به دنبال ریپورت شدن آن از سوی کاربران، توسط اینستاگرام مسدود شد.

پس‌ازاین اقدام، حساب دیگری با عنوان (EmamKhomeiny@) افتتاح شد تا جای آن را بگیرد اما حساب قدیمی، روز اول ژوئن دوباره فعال شد.

یکی از سخنگویان اینستاگرام در ایمیلی که به مونیتورینگ بی‌بی‌سی فرستاد نوشت: ما برای اشتباهی که رخ داد بسیار متأسفیم. ما گاهی در بررسی گزارش‌هایی که از کاربران دریافت می‌کنیم دچار اشتباه می‌شویم و در این مورد به‌اشتباه این حساب را مسدود کردیم. ما به‌محض اینکه مطلع شدیم این حساب را دوباره فعال کردیم و محتوای آن را برگرداندیم.

این حساب که تا امروز حدود بیش از ۱۱۰ هزار پیگیر دارد حاوی عکس‌ها کمتر منتشرشده‌ای از رهبر انقلاب اسلامی ایران است.

بی.بی.سی با اشاره به اینکه بسته شدن موقت این حساب انعکاس وسیعی در رسانه‌های ایران داشت، اضافه کرد: پس از فعال شدن مجدد، این حساب ازسرگیری فعالیت خود را ماحصل پیگیری وسیع افراد و پوشش رسانه‌ای گسترده اعلام کرد.

رهبران عالی‌رتبه ایران مثل آیت‌الله علی خامنه‌ای رهبر و حسن روحانی رییس‌جمهور در این شبکه‌های اجتماعی حساب کاربری دارند و فعالانه از آن‌ها استفاده می‌کنند.

بی.بی.سی افزود: به گفته رسانه‌های ایران، از جمعیت ۷۸ میلیونی این کشور، ۴۰ میلیون نفر از اینترنت استفاده می‌کنند که ۴۰ درصد آن‌ها بین ۲۰ تا ۲۹ سال دارند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول