ضرورت استفاده از فضای مجازی در تعمیق فرهنگ حجاب

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم، معصومه ظهیری، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قم در جلسه هماهنگی برنامه‌های روز عفاف و حجاب که با حضور نمایندگان برخی ادارات در استانداری قم برگزار شد، گفت: استفاده از ظرفیت فضای مجازی در تعمیق فرهنگ حجاب و عفاف ضروری است و این امر بایستی در دستور کار مسئولان امور فرهنگی قرار گیرد.

معصومه ظهیری افزود: اینترنت باید به لوازم ضروری و اولیه در تبلیغ دینی تبدیل شود و هر مبلغ و مدرسی خود را ملزم به استفاده از آن و بهره‌گیری تبلیغی از آن بداند، چراکه منطقی نیست کسی مدعی تبلیغ دین باشد ولی با ابزارهای روز بیگانه بوده و توان استفاده از آن‌ها را نداند.

وی با اشاره به‌ضرورت آموزش عاملان امربه‌معروف و نهی از منکر، بیان کرد: عاملان امربه‌معروف و نهی از منکر باید آموزش‌های لازم را جهت اجرای این امر واجب فراگیرند و توجه داشته باشند که از الفاظ ایجابی به‌جای الفاظ  سلبی استفاده کنند.

مشاور استاندار قم اضافه کرد: اجرای برنامه‌ها و طرح‌های بزرگ فرهنگی ملزم به همکاری تمام دستگاه‌های فرهنگی و آحاد مردم جامعه است.

برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف، تهیه بسته‌های فرهنگی حجاب و عفاف، استقرار عاملان امربه‌معروف و نهی از منکر در مکان‌های عمومی  ازجمله مصوبات این جلسه است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول