۴ شهریور، آخرین مهلت شرکت در طرح ملی«باب المراد»

به گزارش «وبلاگ نیوز» طرح ملی «باب المراد» با هدف ترویج و تبیین سیره امام موسی کاظم(ع) به همت مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد گیلان برگزار می‌شود.

این طرح با هدف آشنایی با هفتمین پیشوای شیعیان جهان و ترویج و تبیین سیره امام موسی کاظم(ع) همزمان با سالروز ولادت ایشان آغاز شده و مهلت شرکت در آن تا میلاد امام رضا(ع) ادامه دارد.

شناسایی ابعاد مختلف شخصیتی و فراگیر کردن فعالیت‌های فرهنگی و هنری در جهت ترویج سبک زندگی امام موسی کاظم(ع) از دیگر اهداف اجرای این طرح ملی است.

سبک زندگی در سیره عملی امام موسی کاظم(ع) و آشنایی با سیره اخلاقی و سیاسی امام موسی کاظم(ع) و اثرات آن در جامعه اسلامی از موضوعات این طرح ملی است که در ۶ بخش شعر، کتابخوانی، بازنویسی ادبی، تولید بروشور، وبلاگ نویسی و مسابقه پیامکی برگزار می‌شود.

این طرح در دو بخش استانی و کشوری برگزار می‌شود و مهلت شرکت در آن تا ۴ شهریور مصادف با ولادت امام رضا(ع) اعلام شده است.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.javananemasajed.ir و یا www.kanon-guilan.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/.

One comment

  • محمد حسن عامری نسب

    با سلام و عرض ادب و احترام در خصوص طرح ملی باب المراد شما مرقوم فرموده اید که مهلت شرکت تا ۴ شهریور مصادف با ولادت امام رضا (ع) می باشد اما در متن قوانین و مقررات درج شده در بخش وبلاگ نویسی آمده است : (( تنها از مطالب وبلاگ هایی داوری به عمل خواهد آمد که از تاریخ ۹ آذرماه ۱۳۹۳ لغایت ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ از موضوعات بیان شده در نگارش وبلاگ ها استفاده کرده باشند. ))
    به نظر شما چه باید کرد ؟؟؟!!! لطف فرموده اول خودتان متن مقررات طرح باب المراد را کاملاً مطالعه فرموده بعد نسبت به اطلاع رسانی اقدام فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول