بازداشت منتشرکننده تصاویر شخصی شهروند گرگانی در پیام‌رسان‌ها

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از سایت پلیس فتا، سرهنگ «حبیب‌الله رجبلی» با اعلام این خبر گفت، در پی وصول مرجوعه قضایی مبنی بر شکایت فردی، دال بر ایجاد مزاحمت و انتشار تصاویر شخصی وی، با تحقیقات به‌عمل‌آمده از شاکی و بررسی‌های مقدماتی مشخص شد فردی با ایجاد یک پروفایل دریکی از شبکه‌های اجتماعی موبایلی اقدام به انتشار تصاویر شخصی وی نموده است.
وی افزود: شاکی در بدو تحقیقات اعلام کرد که گوشی تلفن همراه خود را در یک تاکسی داخل شهری جاگذاشته و بعد از چند دقیقه تماس با شماره موردنظر، گوشی تلفن همراه خاموش بوده است. رئیس پلیس فتا گلستان تأکید کرد: در تحقیقات تکمیلی و بررسی‌های تخصصی مشخص شد همان راننده تاکسی اقدام به ایجاد پروفایل و انتشار تصاویر شاکیه کرده است.
سرهنگ رجبلی اضافه کرد: با هماهنگی مرجع قضایی، متهم برای انجام تحقیقات بیشتر به پلیس فتا فراخوانده شد. وی گفت: در تحقیقات تکمیلی، متهم که در ابتدا منکر بزه انتسابی شده بود، در مواجه با مستندات پلیس، به جرم خود اعتراف کرد.
رئیس پلیس فتا گلستان تصریح کرد: پس از تکمیل شدن پرونده، متهم برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شد. سرهنگ رجبلی افزود: شهروندان از نگهداری و ذخیره تصاویر و فیلم‌های شخصی درگوشی تلفن همراه خودداری کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول