مخابرات تهران ایجاد اختلال در تلگرام را رد کرد

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از ایسنا،مدیر عامل مخابرات دراین‌باره که در موارد متعدد مشترکانی که از ADSL مخابرات برای دسترسی به شبکه‌های اجتماعی موبایل استفاده می‌کنند دچار مشکل شده‌اند توضیح داد: ازنظر فنی چنین امکانی وجود ندارد که ما بخواهیم دسترسی مشترکان خود به یک شبکه خاص را محدود کنیم.
وی با تأکید بر این‌که اعمال فیلترینگ و محدودیت دسترسی به سایت‌ها از سوی مراجع دیگری تعیین می‌شود، افزود: درنهایت دسترسی به این شبکه‌ها برای ما مانند اپراتورهای موبایل زیانی به دنبال نداشته و حتی دارای منفعت محسوب می‌شود، چراکه مشترکان برای دسترسی به این شبکه‌ها حجم بیشتری اینترنت خریداری می‌کنند.
صیدی همچنین عنوان کرد: از سوی دیگر ازنظر فنی این امکان وجود ندارد که ما بخواهیم چنین اقدامی انجام دهیم چراکه ما تنها بستر دسترسی به اینترنت را فراهم می‌کنیم.
به گزارش ایسنا، طی ماه‌های اخیر برخی مشترکان اینترنت مخابرات از اختلال و دشواری در دسترسی به تلگرام گلایه‌ کرده‌اند البته به‌تازگی سایر کاربران تلگرام که از دیگر ارائه‌کنندگان خدمات اینترنت سرویس می‌گیرند نیز نسبت به گذشته با کندی‌هایی مواجه شده و در موارد متعدد اختلالات مختلفی را تجربه می‌کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول