مقایسه فیس بوک و توییتر از حیث اعداد و ارقام

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از بانکی دات آی آر، چگونه فیس‌بوک و توییتر که محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در جهان می‌باشند، موردسنجش و قیاس قرار می‌گیرند؟ ۱۰ سال پس از تأسیس، امروز فیس‌بوک به قدرتی قابل‌ملاحظه تبدیل‌شده است که هرماه ۱٫۳ میلیارد کاربر فعال و ۲٫۹ میلیارد دلار درآمد و عواید دارد. توییتر هرچه نمی‌تواند با حجم بالای کاربران و کوه ثروت فیس‌بوک رقابت کند، اما این شبکه‌ی اجتماعی نیز اوضاع چندان بدی ندارد؛ توییتر دارای ماهانه ۲۷۱ میلیون کاربر فعال و ۳۱۲ میلیون دلار درآمد و عواید می‌پاشد.
نکته‌ی جالب این است که سه حساب کاربری برتر در این دو شبکه‌ی اجتماعی کاملاً متفاوت هستند. در توییتر خواننده‌ی آمریکایی کیتی پـِـری با (۵۴ میلیون دنبال کننده)، خواننده‌ی کانادایی جاستین بیـبر با (۵۲٫۴ میلیون) و رییس‌جمهور آمریکا باراک اوباما (۴۳٫۳ میلیون دنبال کننده) ســه پرطرفدارترین حساب‌های توئیتری در جهان می‌باشند.
در فیس‌بوک سه حساب کاربری برتر دنبال کنندگان بسیار بیشتری دارند، در این شبکه‌ی اجتماعی خواننده‌ی کلمبیایی شکیرا با (۱۰۲٫۳ میلیون دنبال کننده)، فوتبالیست پرتغالی کریستیانو رونالدو با (۹۴٫۷ میلیون) و خواننده‌ی رَپ امی نـِم با(۹۳ میلیون دنبال کننده) پرطرفدارترین حساب‌های فیس‌بوکی جهان می‌باشند.
۸۶ درصد از زمانی که در توییتر صرف می‌شود از طریق موبایل است، حال‌آنکه این میزان برای فیس‌بوک ۶۸ درصد است. در سال ۲۰۱۴، در هر دقیقه حدود ۳۵۰۰۰۰ لایک در توییتر و ۳۸۲۰۰۰ لایک در فیس‌بوک ثبت‌شده است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول