توصیه امام جمعه بیرجند برای ساماندهی تبلیغ دینی در فضای مجازی

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از رسا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی رضایی بیرجندی، امام‌جمعه بیرجند، در دیدار با کارکنان اداره تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ضمن تبریک سالروز تأسیس این اداره گفت: ماه رمضان، بهترین ماه و ساعاتش بهترین ساعت‌ها بوده و همه باید در استفاده بهینه از لحظه‌لحظه این ماه کوشا باشیم.

وی با اشاره به این‌که در حال حاضر تنها تبلیغ در فضای جامعه کافی نیست بلکه با توجه به حجم روزافزون کاربران فضای مجازی تبلیغ در این فضا و ساماندهی تبلیغات دینی از اهمیت زیادی برخوردار است، افزود: در شرایط کنونی ورود اداره تبلیغات برای ساماندهی تبلیغ دینی در فضای مجازی ضروری شده است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی از عمر انسان‌ها به‌عنوان مهم‌ترین ثروت بشری یادکرد و افزود: همه ما خواسته یا ناخواسته در حال گذر از این سرمایه عظیم عمر هستیم و باید قدر لحظه‌لحظه آن را بدانیم.

امام‌جمعه بیرجند با اشاره به این‌که ما گزینه‌های روی میز بسیاری داریم، ادامه داد: نباید تصور کنیم که همه گزینه‌ها، سیاسی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضایی مهم‌ترین پروژه زندگی مسلمانان را در حال حاضر عمل آن‌ها دانست و گفت: باید تلاش شود که افراد به رشد برسند.

وی بابیان این مطلب که رشد محور معارف قرآن است، اظهار کرد: آنچه مسلم است این است که ابتدا باید خودمان رشد کرده و پس‌ازآن زمینه رشد و تعالی دیگران را فراهم کنیم.

امام‌جمعه بیرجند از عقل و دین به‌عنوان دو نعمت بزرگ خدادادی یادکرد و ادامه داد: درواقع این دو نعمت برای همه ما به‌منزله پدر هستند و وجودشان در زندگی لازم و ضروری است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضایی مهم‌ترین ویژگی مشرق زمین را، دین دانست و اظهار کرد: چنانچه دین مرده و درواقع همانند جسد باشد، مشکلات زیادی به وجود می‌آید و مسؤولیت انسان‌ها نیز سنگین‌تر می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به این‌که کار پیغمبران، شکوفا کردن انسان‌ها بوده است، تصریح کرد: باید از ظرفیت افراد مؤمن و همچنین کسانی که به‌نوعی با اداره تبلیغات اسلامی مرتبط هستند به نحو شایسته استفاده شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضایی افزود: آنچه مهم است آن است که باید سازمان تبلیغات اسلامی در جایگاه عرشی باشد و برای جایگاه مدیریتی آن‌هم ارزش قائل شویم.

وی بابیان این‌که همه ما در مقابل امامت، ولایت و شهدا مدیون هستیم، گفت: بر همه ما لازم است که اندیشه‌های آنان را احیا کنیم.

امام‌جمعه بیرجند یادآور شد: در جامعه و شرایط فعلی، مسؤولیت‌ها سنگین است و همه ما باید در راستای اعتلای فرهنگ ناب اسلامی تلاش و کوشش کنیم

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول