فالگیر فیس بوک دستگیر شد

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ فرهاد ابدال‌چگنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار داشت: در پی افزایش رمالی و دعانویسی و تبلیغات گسترده در فضای سایبری، دستگیری و برخورد با این افراد سودجو در دستور کار پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی افزود: برابر تحقیقات انجام‌گرفته و به استناد پرونده‌های قضائی، افرادی که در رمالی، فالگیری و دعانویسی اعم از زن و مرد فعالیت دارند، با سوءاستفاده از خرافه گرایی و اغفال و فریب مردم عوام، اقدام به جرائمی نظیر کلاه‌برداری، اخاذی، فساد اخلاقی و ترویج شیطان‌پرستی می‌کنند.

این مسئول تصریح کرد: مأموران با انجام فعالیت‌های محسوس و غیر محسوس پلیسی، یک فرد رمال و کلاه‌بردار را در خرم‌آباد شناسایی و دستگیر کردند.

وی با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهم به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: با فرهنگ‌سازی، تقویت باورهای دینی و افزایش سطح آگاهی می‌توان با این پدیده شوم مقابله کرد.

چگنی در پایان به شهروندان توصیه کرد: به تبلیغات و آموزش‌های فال و فالگیری اینترنتی مثل، فال قهوه، شمع، چای و … هرگز اعتماد نکنید، زیرا آسیب‌ها و مشکلاتی همچون، اعتیاد به فال و ایجاد مشکلات روحی و روانی ازهم‌پاشیدگی خانواده‌ها، کلاه‌برداری و ضررهای مالی و آسیب‌های جانی را در پی دارد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول