قتل شوهر به‌خاطر وایبر و واتس‌اپ

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از تسنیم، «از وقتی اینترنت گوشی‌اش را راه انداخته بود مرتب از وایبر و واتس‌اپ برایش پیام‌های مرموز ارسال می‌شد که همین‌ها شک مرا برانگیخت.»

این گفته‌های زن ۲۱ ساله‌ای  بود که متهم است در درگیری با شوهرش او را به قتل رسانده است.

ماجرای این درگیری مرگبار به شامگاه پنجم تیرماه برمی‌گردد. آن شب مأموران کلانتری نارمک در جریان یک درگیری خونین در خیابان سبلان قرار گرفتند و راهی آنجا شدند. در بررسی‌ها معلوم شد که جوان ۲۶ ساله‌ای با همسرش درگیر شده و از ناحیه سینه مورد اصابت چاقو قرارگرفته بود.

وی بعدازآن به سمت راه‌پله‌های ساختمان رفته و در آنجا خون‌آلود نقش زمین شده بود. همزمان یکی از اهالی ساختمان با دیدن او با پلیس و اورژانس تماس گرفته و ماجرا را گزارش کرده بود. درنهایت نیز مرد جوان توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد اما به‌رغم تلاش پزشکان به کام مرگ رفته بود. با این اطلاعات همسر ۲۱ ساله وی به اتهام قتل دستگیر شد.

این زن جوان که از مرگ همسرش شوکه بود صبح دیروز وقتی در برابر قاضی منافی آذر بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت، ماجرای درگیری مرگبار را چنین توضیح داد: مدتی بود که همسرم اینترنت گوشی‌اش را فعال کرده بود و مرتب سرش توی گوشی‌اش بود. برای همین به او مشکوک شده بودم چراکه مرتب از وایبر و واتس‌اپ برایش پیام می‌آمد و به نظر می‌رسید که موضوعی را از من پنهان می‌کند.

وی ادامه داد: شب حادثه به بهانه تماس از او خواستم تا گوشی موبایلش را به من بدهد اما او حاضر نشد برای چند دقیقه موبایلش را در اختیارم قرار دهد که همین آغاز درگیری ما شد. وقتی بحث میان ما بالا گرفت یک‌دفعه همسرم به سمت من حمله‌ور شد و موهای سرم را کشید و کتکم زد.

من که در آن لحظه به‌شدت عصبانی بودم چاقویی از آشپزخانه برداشتم و به سمت او که در حال بیرون رفتن از خانه بود پرتاب کردم. از شانس بد من همان لحظه شوهرم به سمت من برگشت که چاقو در سینه‌اش فرورفت. درحالی‌که چاقو همچنان در سینه‌اش بود به سمت راه‌پله‌ها حرکت کرد و در آنجا نقش زمین شد. همه‌‌چیز در یک‌لحظه و براثر عصبانیت رخ داد و من واقعاً پشیمانم، ‌چون هرگز قصد کشتن شوهرم را نداشتم. من ۵ سال پیش زمانی که فقط ۱۶ سال داشتم با شوهرم ازدواج کردم و دختر یک‌ساله دارم و باورم نمی‌شود که یک درگیری جزئی به اینجا ختم شود.

در همین حال سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران دراین‌باره گفت: قرار بازداشت موقت از سوی قاضی پرونده صادرشده و زن جوان برای انجام تحقیقات در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرارگرفته است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول