هنرمندان اینستاگرام در رسانه ملی می‌مانند یا می‌روند؟

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از ایرنا، سید رمضان شجاعی به رخداد مجری برنامه ماه‌عسل اشاره کرد و افزود: شورای نظارت بر صداوسیما در جلسه مصوب کرده است که افرادی که از صداوسیما با هنرمندان مصاحبه می‌کنند، حق ندارند عکس‌های غیرشرعی آنان را در فضای مجازی شخصی و یا عمومی منتشر کنند. مردم به مجریان رسانه ملی اعتماد می‌کنند و نباید از این اعتماد سوءاستفاده کرد.

شجاعی با انتقاد و واکنش به واحد روابط عمومی صداوسیما، تصریح کرد: روابط عمومی در جایگاهی نیست که بتواند مصوبه شورای نظارت را پاسخ بدهد. رسانه ملی بر اساس اصل ۱۷۵قانون اساسی باید مصوبات این شورا را اجرایی کند.

گفتنی است شورای نظارت بر اساس مصوبه‌ای، رسانه ملی را موظف کرد تا با هنرمندانی که شئونات اخلاقی و رسانه‌ای را در شبکه‌های اجتماعی رعایت نمی‌کنند، قطع همکاری کند .چراکه تعداد قلیلی از هنرمندان با حضور هنجار شکنانه خود در این شبکه‌ها و با انتشار تصاویر نامناسبی از خود ، شئونات اخلاقی و ضوابط سازمانی را رعایت ننموده‌اند و موجبات دلخوری خیل عظیم هنرمندان متعهد و اهالی فرهنگ و هنر را فراهم آورده‌اند .

روابط عمومی صداوسیما در واکنش به این مصوبه خبر ممنوعیت حضور هنرمندان و مجریان رسانه ملی در شبکه اجتماعی را تکذیب کرد و گفت: رسانه ملی هیچ تصمیمی مبنی بر اعمال محدودیت بر حضور هنرمندان و مجریان صداوسیما در شبکه‌های اجتماعی نگرفته است.

همچنین در پی ادعای برخی سایت‌های خبری در خصوص ابلاغ تصمیم رسانه ملی به هنرمندان، مجریان و گویندگان سازمان صداوسیما مبنی بر ممنوعیت حضور در شبکه‌های اجتماعی ، مدیرکل روابط عمومی سازمان با تکذیب این خبر تأکید کرد: هیچ‌گونه تصمیم یا بخشنامه‌ای در این خصوص توسط رسانه ملی صادر نشده است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول