اینستاگرامی ها کدام سیاستمدار را بیشتر دنبال می‌کنند

به گزارش «وبلاگ‌نیوز»، رویکرد نوشت: امروزه اینستاگرام به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شود به‌طوری‌که باید آن را حتی از فیس‌بوک و توییتر هم جلوتر دانست. این شبکه اجتماعی که بیشتر برعکس و یا فیلم‌های کوتاه ۱۵ ثانیه‌ای مبتنی است هر شخصیتی را به‌نوعی مجذوب خودش کرده است.
در کنار جوانان که از مخاطبان  همیشگی شبکه‌های اجتماعی هستند، هنرمندان، بازیگران، خوانندگان، هنرمندان، ورزشکاران و حتی شخصیت‌های مذهبی نیز در اینستاگرام عضو هستند. در ایران نیز شرایط این‌گونه هست؛ هنرمندان، ورزشکاران و سیاستمداران در این شبکه اجتماعی بدون واسطه با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند.
در اینستاگرام تعداد پست‌های(posts) هر شخص، بیانگر تعداد مطالبی است که به اشتراک گذاشته، تعداد فالورها(followers)نشانگر تعداد افرادی است که صفحه شخص را دنبال می‌کنند و تعداد فالوینگ ها(following) میزان افرادی را نشان می‌دهد که شخص او را دنبال و مطالبشان را مشاهده می‌کند.
هرچند که میزان فالورها(دنبال شونده‌ها) نمی‌تواند به‌طور دقیق حاکی از میزان طرفداران یک شخص باشد اما یک شاخص مناسب برای آن است که بدانیم افراد راغب دنبال کردن صفحه چه کسی هستند به همین دلیل نگاهی انداخته‌ایم به صفحه شخصی سیاستمداران کشورمان.
صفحه منتسب به دفتر رهبری پرطرفدارترین صفحه این شبکه اجتماعی را از بین شخصیت‌های سیاسی اختصاص داده است.

۰۱

در ادامه پرطرفدارترین صفحات سیاستمداران را در ادامه می‌بینید. (برخی از این صفحات منتسب به فرد سیاستمدار است و یا توسط دفتر و یا ادمین آن شخصیت مدیریت می شود)۱۱۴

 ۷۸ ۱۷ ۱۶ ۱۵ ۱۴ ۱۳ ۱۲ ۱۱ ۱۰ ۹ ۱۸ ۱۹ ۲۰ ۴۵ ۵۵  ۲۱۳ ۳۱۴ asasa

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول